Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en fødevare-producent?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge hoveder.

Jeg brygger på at starte fødevarevirksomhed op. Jeg har produkterne klar (opskrifter osv.), men mangler en virksomhed som kan klare selve produktionen/pakningen. Har søgt Google godt og grundigt igennem, og søgt på adskillelige hjemmesider fra både Danmark, Tyskland og Frankrig, men kan ikke finde en eneste virksomhed som leverer denne service. 

Fødevarerne det drejer sig om, er supper m.m. som skal varmes under produktionen, og i større mængder. Jeg har ingen intentioner om at producere og pakke varen selv, så det er vigtigt at finde en samarbejdspartner som kan klare dette for mig. Det er ikke vigtigt om det er i Dk eller udlandet, så lang tid det inden for EU.

Jeg håber der er en/flere som kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

La82:
Har søgt Google godt og grundigt igennem

Så er det simpelthen fordi du bruger de forkerte søgeord, der findes et hav af firmaer der laver kunde produktion. Du bliver nok nødt til at være lagt mere specifik med hvad det er du søger, frem for bare at sige en suppe der skal varmes, det siger jo intet om hvad krav der er til selve produktionen. ligeledes er det vigtigt at du finder en producent der kan matche dit produktions volumen.

Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der findes et hav af disse virksomheder, er der så ikke mulighed for at du kunne give mig nogle eksempler? 

Har brugt utallige søgeordskombinationer på både dansk og engelsk, og jeg har indtil for 5 minutter siden ikke kunne finde en eneste virksomhed som producerer fødevarer for andre virksomheder, og levere det færdige produkt i en ønsket indpakning. Jeg kan jo ikke bruge MOu, eller Stryhns osv. til noget, idet jeg ved de ikke vil producere fødevarer for en konkurrent. Derfor skal producenten være fuldstændig uafhængig, og ikke have lign. produkter på markedet. Jeg har dog fundet frem til én virksomhed i Belgien (Noliko NV) som udbyder noget af det jeg ønsker.

Jeg kunne dog godt tænke mig flere valgmuligheder/forslag, men jeg ved ikke lige hvordan jeg kan blive mere specifik end det forrige indlæg. Jeg står med en opskrift på en suppe som jeg gerne vil have masseproduceret. Der skal mange forskellige ingredienser i. Ingredienserne skal op på kogepunktet, for at trække så meget smag ud af dem som muligt, og for at dræbe bakterier. Derfor skal producenten have store tanke (over 1000 L.) som kan varme ingredienserne under omrøring. Efterfølgende skal fødevaren køles ned på korrekt vis i henhold til gældende levnedsmiddelregler, og pakkes i en godkendt emballage til salg og transport.

Jeg gik ud fra, at dem som ved noget om levnedsmidler/fødevareproduktion herinde, alle er klar over, at fabrikanten jeg søger, selvfølgelig skal have alle autorisationer inden for fødevareregler i orden. Det tænkte jeg var selvsagt, idet jeg netop spørger efter en erfaren producent inden for fødevareproduktion, således at jeg ikke selv skal til at starte produktionsvirksomhed også.

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)