Tror der er lidt misforståelse herinde.
Jeg vil prøve at omformulere dig, og så må du sige til, om jeg er korrekt eller tager fejl i min omformulering.
Du har designet et motiv, og så har du betalt nogen for at påføre dette motiv på en lampe.
Hvilket ikke er sket.
(en abstrakt omformulering; du har bestilt et maleri, men har fået et blankt lærred, og maling og skabelon ved siden af?)
Spørgsmål hertil:
Har du købt lampen af dem?, eller sende du lampen til dem, sådan at de kunne dekorere den?
Du har nu fået lampen (retur eller købt hos dem?) og en tavle med motivet.
Og fået svaret tilbage om, at de ikke kan dekorer din lampe som aftalt.
Det er vigtigt om lampen er købt hos dem, eller om det er en du selv havde sendt den til dem, med henblik om at få den dekoreret.
Du har fået en tavle?!, som du ikke havde bestilt? Dvs. at du har fået et motiv, men at dette skulle havde været påført på lampen, i følge jeres aftale? Og ikke skulle have været leveret særskilt?
Mvh Allan
Har været i kontakt med forbrugerklagenævnet, som ikke kan gå ind i sagen, da beløbet er for lille. De anbefalede også en anmeldelse. Det koster bare mindst 5.000
Ps. Hvad koster mindst 5000kr? Er dette prisen for at lave anmeldelsen, som du henviser til?