Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestilling fra China / told afgift moms?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 17
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Amino

Jeg har fundet en leverandør fra China, hvor jeg gerne vil bestile ca. 500 stk barberskrapere & blade. 
Det vil være min første ordre, og jeg er meget i tivlv omkring hvor meget den endelig pris vil være for produkterne når de skal hjem til DK.

Nogle som kan gøre mig klogere på hvad meget der skal betales i afgift told moms osv? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 610
Skrevet kl. 09:52

Sales1001:
Nogle som kan gøre mig klogere på hvad meget der skal betales i afgift told moms osv? 

Du kan prøve denne toldberegner http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Du skal være importregistreret for at kunne importere erhvervsmæssigt udenfor EU. Er du ikke momsregistreret skal du betale importmoms på 25% af købet.

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 10:56

Hej

Tror det må være denne vare 8212.20.00 00; -Blade til sikkerhedsbarbermaskiner, herunder emner i båndform Toldsats 2,70%. HVis du har en pris på varen og en fragtpris, kan du beregne den helt eksakte omkostning. Husk, der kan komme ekstra omkostninger rundt omkring, alt efter hvordan du vælger at få varen transporteret.

Tilmeldt 20. Apr 18
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:27

Lige et råd..

Bestil en vareprøve først.

Vurder så om kvaliteten er ok. Nu er 500 ikke mange mange, men 500 skod produkter er alligevel ærgerligt og giver skår i glæden. :)

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 12:52

Husk at betale med kort og aldrig bank overførelse eller andre betaling måder.

Kun kort.

50% af alle selskaber i Kina er scam.

Har selv miste 15.000 med handel i Kina.

Og de har været dyre lære penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)