Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møbler..?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er ung fyr på 24 der sammen med en rigtig god ven, går rundt og overvejer om det kan svarer sig at finde en,

møbel fabrik i enten Kina eller polen få nogle møbler op og sælge dem i vores egen butik..

Ville hører om det er helt ude i skoven..

Mvh Thomas Larsen.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:43

Selvfølgelig er det ikke helt uden i skoven at sælge møbler, personligt kender jeg ikke et dansk hjem, som ikke har møbler. Spørgsmålet er mere om i kan levere et godt produkt og ikke mindst; om i formår at sælge det.

Har i et design folk vil give penge for og er i klar til at konkurrere med de mange nuværende spillere på markedet? Undersøg konkurrenterne rigtig grundigt, og derefter eventuelle leverandører, og vurder selv om i har en chance. Selvom idéen ikke er unik har alle en chance, det handler blot om mod.

// Jesper Skov

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du tager et smut forbi www.alibaba.com og søger på "furniture, sofa" eller lignende så vil du få et stort udvalg og du skal nok finde mange producenter der meget gerne vil levere til dig.

Et par ulemper som jeg ser det er:

1) Du skal være sikker på at kvaliteten er iorden

2) Fragtomkostningerne vil være høje

3) Det er pladskrævende. HAr du et stort salgslokale og lagerfaciliteter?

4) Ved reklamationer - hvad gør du så? Sender sofaen tilbage til Kina, eller kan du selv lave dem?

5) De fleste møbelforretninger i dk tilbyder både levering og opsætning. Har du/I mulighed for det??

6) Det vil kræve en stor investering til at starte med. Er kapitalen på plads?

Bortset fra det - så kunne jeg godt forestille mig at I ville kunne sælge møbler til en billig penge, så hold os opdateret med det hvis I går videre med ideen.

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22

Hvis I har seriøse planer kan jeg henvise Jer.

Min familie startede i august møbelfabrik op i Saigon og er bosat derovre frem til maj. De producerer både klassiske og moderne møbler, så der skulle være mulighed for at finde en løsning.

Tag evt. kontakt til lw@wendelbo.dk.

// Mvh. Christian da Silva Wendelbo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07

Der er nu kommet en midlertidig hjemmeside op, hvis I eller andre stadigt skulle være interesserede.

www.wendelbo.dk

// Mvh. Christian da Silva Wendelbo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)