Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger producent af rideudstyr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har søgt internettet tynd og har ikke kunne finde svar ved egen hjælp. Derfor prøver jeg her, da jeg kan se at man får rigtig god hjælp uanset hvad man spørger om.

Jeg overvejer at starte en, i første omgang lille, produktion af en til tre forskellige sportsartikler (udstyr). Produktionen skal helst foregå inden for EU.

Jeg har idéen. Jeg mangler blot et par gode råd til at komme i gang. Evt. kontakt til produktionsvirksomheder eller til Sourcing virksomhed som i første omgang har lyst til være behjælpelige med afklaring af tvivlsspørgsmål.

På forhånd tak for svar.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er jo totalt umuligt at hjælpe dig når du intet skriver nogen om hvad det er du ønsker at få produceret. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du søger er tilsyneladende ikke at starte en produktion, men derimod at finde en leverandør, som kan producere varer efter dine krav.

Og samtidigt så, måske, at finde en rådgiver der kan vejlede dig med hensyn dine tvivlsspørgsmål. (hvad end de så er?)

Som Ravn nævnte, så har du oprettet en tråd med henblik på et svar, men bare glemt at stille dit/dine spørgsmål. Wink

Mvh Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Ravn,

Tak for hurtig respons.

Det kan der naturligvis være noget om.

Det er inden for rideudstyr, ting til hest/pony.

Det kan muligvis også være interessant med virksomheder der producere ovenstående til Privatlabel.

Jeg er ikke ude i at jeg skal starte produktion af sadler og trenser (lædervarer), foder og strigler.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Errebo:
Det er inden for rideudstyr, ting til hest/pony.

Kan du uddybe dig lidt mere?

Bare for din egen skyld, jo flere oplysninger du giver, desto mere hjælp og vedledning kan folk give.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Errebo:
Jeg er ikke ude i at jeg skal starte produktion af sadler og trenser (lædervarer), foder og strigler.

Vi bliver altså ikke klogere af dit kryptiske svar - Det er dig der ønsker hjælp fra os, så bliver du nødt til at være mere konkret med hvad det er du søger for at vi kan hjælpe dig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)