Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.collett.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

er der nogen der har lyst til at kommentere min shop.

mvh

mic

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 01:13

Hej Mic,

Jamen sådan lige til at starte med.... så er det jo nogle superflotte billeder, og ualmindeligt flotte piger I har på jeres site - det kommer man ikke udenom! (eller hvem gider det?)
Well, skal der tænkes med storehjernen eller hvordan det nu hænger sammen :D sååårh er der nogle kritiske punkter, vil jeg mene...

- - Når man kommer ind på en underside, kan man rigtig se den sorte baggrund med den grå kvindekrop og den røde sommerfugl.. og det ser ærlig talt lidt halv-uhyggeligt ud.. sådan "grunge style", hvilket ikke passer til jeres billeder fx.
- - Jeres links er ikke ens, og de er ikke særlig pæne i udformningen.
- - Topbanneret er heller ikke særlig flot, og den lille røde knap, hvor man kan logge ind eller hvad det er? Den skal væk hvis det kun er til administrationen. Admin-delen kan ligge på et link hvor I kun har adgang til, brugerne skal ikke kunne se steder hvor de ikke kan komme hen.
- - Jeres enarmede tyveknægt er faktisk en ret sjov idé, men det skal også designmæssigt tænkes ind i hele shoppen, hvis det skal virke ordentligt.
- - Det er fedt i ikke har fragt eller gebyr, det kunne I også godt lave et lækkert skilt med, som sidder højere oppe på sitet. Det er en plusfaktor, og derfor skal folk have det af vide, før end at de forlader sitet igen.
- - I har ikke særlig meget ligestilling (alignment) på sitet, det virker en smule rodet, fordi delelementerne står hver for sig.

Jeg ville overveje at redesigne det en del, og tænke de store flotte billeder mere ind i et sammenhæng med sitet.... Hvis sitet stemmer overens med og "omfanger" indholdet, så virker det mere appellerende.

Håber dette kunne bruges :)

Fortsat god dag,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 11. Feb 08
Skrevet kl. 08:47

1000 tak for dit indlæg, det er absolut ting jeg kan bruge, så rigtigt fin.

mic

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:52

Et par hurtige kommentarer herfra:

1. link til forsiden når man trykker på banneret ville være rart.

2. Super med den enarmede - jeg ville dog vise nogle bileder/tilbud eller lign., mens man alligevel sidder og venter.

3. Der er ingen emailadresse under "kontakt" ? Det ville jeg klart foretrække - især hvis jeg ville henvende mig i arbejdstiden :-)

4. Dine "Nyheder" står øverst - men der er ingen. Jeg ville lige smide et par varer i den gruppe også

En super flot side! Håber kunderne vælter ind.

Mira

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:07

Den enarmede er bare i orden.

Når jeg trykker på "kontakt" crasher min  Explorer efter 1-2 sekunder. Jeg har prøvet nogle gange men med samme held hver gang.

LarsQ.

Tilmeldt 11. Feb 08
Skrevet kl. 12:13

det er vist fordi jeg lige har været inde og redigere, den ser ud til at virke fint nu.

mic

Tilmeldt 11. Feb 08
Skrevet kl. 12:14

tak-kan også bruges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)