Kære medaminoer. Jeg har søgt i arkiv og alle vegne herinde, men finder intet om Google adsense som "add words BRUGER", kun en del om hvordan man får det tilsluttet sit eget site... Jeg kan se at en hulans masse klik til vores site kommer fra "content targeting", og såvidt jeg kan forstå er det adsense, eller? (I må lige bære over med IT spaden her - jeg lover jeg nok skal gøre noget ved min manglende viden løbende. Jeg er snart helt afhængig af Amino!
Mit spørgsmål lyder: Når man søger på Google adsense, kommer der en masse kritiske artikler frem. Her står der at man skal undgå adsense når man laver en adwords kampagne... Hvad mener I? Har i adsense, og virker det for jer? (Og jeg mener ikke om I har det tilknyttet jeres site - jeg mener om I BETALER for det) Forresten - HVIS der nu findes en lang og informativ tråd her på sitet, så er der ingen grund til at starte en ny...et venligt cyber space puf i den rigtige retning bliver stærkt påskønnet Ha' en dejlig mandag aften. Kh Katinka |
Hej Katinka.
AdSense kan være en yderst profitabel forretning, hvis man får det optimeret korrekt. Det er pålideligt og chancen for at hive penge ud af det i sidste ende er mange gange større end hos de mange partnerprogrammer, der findes derude. Jeg har selv benyttet begge systemer (adsense og adwords) på samme websites på samme tid og det har fungeret upåklageligt - og det er desuden en smart måde at få dækket en del af sine udgifter til netop AdWords.
Blandet-landhandel.dk:Hvad mener I? Har i adsense, og virker det for jer? (Og jeg mener ikke om I har det tilknyttet jeres site - jeg mener om I BETALER for det)
Jeg ved ikke om jeg har misforstået dig, men jeg håber godt nok ikke at der er nogle derude, der betaler for at have adsense Lad mig lige slå fast: AdWords er for advertisers (annoncører), hvorimod AdSense er for publishers (altså webstedsejere).
Hvor problemet ligger med at kombinere de 2 på samme tid kan jeg ikke se - vil du evt. sende linkene til artiklerne?
Men lige en generel ting: hav aldrig AdSense på en webshop. Du risikerer at miste dyrbare salg på den bekostning.