Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt WP sporgsmaal til oprettelse af ny side, form for marketplace

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal lave en side i WP, hvor folk kan oprette deres egen profil hvor de f;eks kan uploade 5 produkt fotos og en video af deres vare/produkter/service.

Hvis en kunde ønsker at købe skal de skrive direkte til den profil , profilen skal bare skrive deres email adr. paa deres profil saa kunder kan kontakte dem.

Siden jeg skal sætte op kommer ikke til at tage sig af betalinger , det er 100% mellem den proIL og kunde hvordan de blive enige om det.

Det der kan komme paa tale paa et tidspunkt, hvis der kommer  nok folk som opretter sig en Profil for at vise/sælge deres produkt og besøgende/kunder , er en form for betaling til siden for at oprette og have sin Profil paa siden. Der kan være en gratis version og en der kunne koste 20 kr om mdr hvor man kan lidt mere.

Der kunne ogsaa være noget med at hvis kunden/besøgende ønsker at se Kontakt oplysinger f;eks paa en profil skal de købe adgang for en mdr. eller uge..

Men i hvertfald kan der blive tale om at der kan komme til at koste noget paa mdr basis at oprette/have en Profil at "sælge" og for den besøgende for at "se/købe."

Det er vel en form for marketplace men uden at den side jeg skal lave kommer til at tage sig af betalingen mellem sælger/køber det klare de indbyrdes;

Nogen  gode ideer til hvordan jeg sætter det op med evt plugins etc ?

Mange tak for alle forslag :)

Mvh

Anders

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså det lidt kedelige (?) men nok sikre valg her er nok at bruge Woocommerce og så tilkøbe denne extension: https://woocommerce.com/products/product-vendors/

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.
Jeg ville også starte me WooCommerce Vendors.
Hvordan skal virksomheder finde frem til siden og oprette sig? Og hvem er målgruppen - fysiske butikker eller webshops? Og skal brugerne kunne reservere varen eller er det blot kontakt du giver mulighed for? Hvad taler for at man bruger 20kr på at være medlem som butik?
Det kan være det kan løses på en smartere måde :)

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Beklager at jeg først svare tilbage nu.

Tror at Woocommerce er lidt overkill da siden ikke skal sælge noget.

Man skal kunne oprette en Profil hvor man kan uploade nogen fotos og skrive en beskrivelse af en selv og hvad man tilbyder.

Hvis der er en køber som ønsker at købe eller snakke videre med Profilen skal de skrive direkte til deres email adr , uden om siden.

Der skal bare være den mulighed at jeg engang i fremtiden skal kunne tage penge for enten af have/oprette en Profil og eller for at kunne faa lov at se kontakte en Profil.

Siden er til private imellem.

Tænker nogen Membership Plugin ?

PS: tror at et dating thema ville kunne gøre det :)

ævh

qnders

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)