Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj kollektion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en god idé. Jeg vil gerne designe tøj, hvor der er fokus på at forbinde lande mellem hinanden gennem et statement - get closer.
Jeg har allerede en prototype, men er ikke selv uddannet inden for design. Derfor søger jeg en samarbejdspartner, som vil lave tøjet for mig.
Sammen tager vi til Kina og laver en kollektion. Jeg har idéen og pengene. Nu mangler jeg bare udvikleren. Er det dig? Skriv gerne til mig.

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  Artsene Webdesign Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder meget interesant. Kan desværre ikke finde ud af at lave tøj. kan tilbyde en hjemmeside meget billigt når det bliver tid.
Frem for andre webudvikler går jeg mig op i design og det visuelle. Som jeg vil mene vil passe godt på tøj. 

see mine hjemmeside www.artsene.com der er en noget i portfolio så du kan danne dig en idé om hvordan et færdig produkt ser ud. 

anyway. håber du finder en som kan lave tøj for at få din idé der ude.

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Måske har dette din interesse?

Jeg er tøjproducent og har min egen familieejet fabrik i Kairo. Vores firma holder til i Nordsjælland og vi hjælper en del danske firmaer med deres produktion.

Jeg kan godt hjælpe dig med at få udviklet din kollektion

Hvis dette har din interesse er du mere end velkommen til at kontakte mig på helene@loveyourtwist.com eller på 2182 5356

Du er også mere end velkommen til at besøg vores hjemmeside www.loveyourtwist.com her kan du læse mere om os

God weekend

Helene Springborg

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak for dit super input.

Det vil jeg gøre :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dr.

Super du kunne bruge rådet. Lad os endelig høre hvad der kom ud af det ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)