Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvangsauktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Er der nogle af jer der har erfaring med køb af ejendomme på tvangsauktion?

Jeg ved en del om det og har god adgang til finansiering, men kunne godt tænke mig at høre gode/dårlige erfaringer med køb og videresalg af ejendomme. Er der stadig penge i det?

VH Filialdirektøren 

Tilmeldt 23. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:49

Jeg har i en længere periode haft samme idé som dig. Og det som virkelig har holdt mig lidt tilbage med projektet har også været som du selv kommer lidt ind på. De faldende huspriser det sidste års tid.

Dog mener jeg alligevel at der må være penge i at renovere og modernisere et hus som er på tvangsauktion.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:09

Hej Niklas T

Til trods for at prisen på fast ejendom i hovedstadsområdet er faldet det seneste års tid, mener jeg stadig der er penge at hente på TA. Det handler om, som i alle andre handler, at købe billigt og sælge dyrere.

Mit indtryk af ejendomsmarkedet lige nu er at det på ingen måde er gået i stå - køber og sælger har bare ikke samme billede af hvad tingene skal koste. Hvis man som sælger er indstillet på at gå ned i pris, så skal man nok få solgt. De grundliggende ting for et fornuftigt ejendomsmarked er stadig tilstede - renten er lav og beskræftigelsen høj og adgangen til finansiering er stadig god.

Jeg er klart af den overbevisning at der kan tjenes penge på ejendomme - men vil stadig gerne høre fra Aminoer som har konkret erfaring med handel på tvang. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

Jeg har tidligere haft en del sælgerpantebreve i forskellige ejendomme – og i den forbindelse kunne det ikke undgås at nogen af dem gik på tvang.

For ikke og miste pengene så var jeg jo nødsaget til at byde på de pågældende ejendomme med videresalg for øje.

Min erfaring dengang var – at ved gennemgang af ejendommene fokuserede jeg på køkken og bad, sørgede for at det var i orden og virkede tiltalende … så var der ikke de store problemer med at få dem solgt igen.

Hvordan markedet fungere i dag skal jeg ikke gøre mig klog på – men kunne godt forestille mig, at markedet er blevet lidt vanskeligere efter indførelsen af de afdragsfri lån … så må det alt andet lige være svære, med fordel, og overbyde realkreditinstituttet.

Blot lidt støtanker en søndag eftermiddag. Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)