Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer/alternativer til Saxis (virksomhedssalg)?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Med et månedligt abonnement på 695,- (hvor de dermed jo ikke har nogen interesse i at virksomhederne sælges hurtigt) og så et køber honorar på 3.500 DKK + 3% af den først annoncerede salgspris (selvom prisen sænkes på et senere tidspunkt / der sælges billigere, så skal en køber stadig hæfte for den først annonceret pris på platformen) - synes jeg generelt det lugter af alt for lidt konkurrence på området for virksomhedssalg. 

Hvad er jeres erfaringer med Saxis.dk virksomhedssalg, og findes der reelt nogen andre alternativer herhjemme?

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Fra Midtlangeland
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Fra  Spodsbjerg Maskinværksted Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den med 3% af første pris, synes jeg også "lugter" lidt.   :-(

Dog synes jeg det er fint at man kan skrive direkte til/med sælger, og ikke som andre steder, hvor alt går gennem en mægler.

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser normalt på http://www.match-online.dk og så vidt jeg kan se betaler du der et flat fee som er væsentligt mindre end på Saxis. Om det er min uvidenhed om platforme eller at Saxis er bedre ved jeg ikke. Der er dog pt. 10 gange så mange annoncer på match online som på Saxis

Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  -aps Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at ring lidt rundt i advokat miljøet. Flere af dem har lister og kontakter som de bruger til den her slags.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)