Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, min sports forening har fået en stor advokat regning på grund af et internt problem, hvad gør vi?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Min sports forening har fået en advokat regning på over 40.000 kr. på grund af et internt problem. Vi er kun godt 70 medlemmer i klubben, og står nu over for en stigning i kontingentet på grund af den advokat regning. Er der ikke nogle steder man kan søge hjælp til en sådan regning? Det var umuligt, at forudse foreningen kunne få det problem. Der er også andre sports foreninger, som kan få problemer, der kræver de er nødt til at gå i retten, hvad gør de? Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har i fået regningen for?

Jeg tænker llidt flere detaljer, kan gøre mulig hjælp lidt lettere.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

lille-internetbutik:
Der er også andre sports foreninger, som kan få problemer, der kræver de er nødt til at gå i retten, hvad gør de?
Man kan tegne en retshjælpsforsikring.

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek om der ikke er en retshjælpsforsikring tilknyttet jeres eksisterende forsikringer.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Min sports forening har fået en advokat regning på over 40.000 kr. på grund af et internt problem. Vi er kun godt 70 medlemmer i klubben, og står nu over for en stigning i kontingentet på grund af den advokat regning. Er der ikke nogle steder man kan søge hjælp til en sådan regning? Det var umuligt, at forudse foreningen kunne få det problem. "

Det lyder som om der er to problemer.
Dels et internt problem, som I åbenbart mener at I umuligt kunne forudse.

Og nu et ekstra problem med en advokatregning, som I vel til gengæld havde alle muligheder for at forudse. For nogen, der kan forpligte foreningen, må vel have valgt at bestille advokatbistand.
Så I skal vel bare betale, og så overveje om der eventuelt skal ændres i vedtægter og bestyrelse for at reducere risikoen for noget tilsvarende i fremtiden.

Tilmeldt 18. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget godt. Det hjælper dog ikke meget på den regning vi allerede har. Men ingen tvivl om at tilføje retsplejehjælp i vores forsikrings pakke er noget der skal gøres.

Tilmeldt 18. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, men det hjælper os desværre stadig ikke. Vores problem er advokatregningen på 40.000 kr. Har vi nogen muligheder for at søge hjælp til regningen.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lille-internetbutik:
Har vi nogen muligheder for at søge hjælp til regningen.
Hvis I mener at regningen ikke står mål med det ydede - kan I vel altid anfægte regningen. Imidlertid tror jeg det også vil koste penge....

Det virker som en meget umoden ledelse der er i den forening - det burde I måske også kigge på - på sigt... og så er der noget der hedder rettidig omhu ...

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I har vel bedt advokaten om at udføre et stykke arbejde, og for det skal han naturligvis have sine penge, ligesom I selv får løn for det arbejde, som I udfører...

Derfor forstår jeg heller ikke helt problemet? Det er dyrt at køre sager via retten, hvis man har advokat på, 50.000 kr ryger der snildt på en lille og simpel sag.

Du er meget sparsom med informationer i denne sag, og derfor er det meget svært at komme med et svar, som måske er brugbart. Det kræver mere indsigt, end vi har fået indtil nu.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan prøve finde en investor eller indsamle støtte fra medlemmerne eller gå rundt med en bøser og samle penge ind for at rede jeres forening, i skal blot fortælle folk at de støtter en god sag

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)