Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler besøgende på webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en hjemmeside/Shop med jeg synes ikke rigtigt der kommer nogle folk ind på den den hedder www.ladies-fashion.dk er der noget i kan se der er galt med den???

Hilsen Bjarne

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle fejl som f.eks Tilbehør giver en 404. Den er heller ikke fuldt oversat, men det er ikke noget som skulle forhindre besøgende.
Hvad har du gjort for at markedsføre den?

Tilmeldt 1. Apr 18
Indlæg ialt: 30
Fra  kursus Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er problemet for lidt trafik, eller for lidt salg ?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne.

- Jeg vil overvej, at få antal af kald til server længere ned af. Du har lidt over 100 kald til server hvilket er meget!. Her snakker vi altså SOS! :) 

- Jeg vil få gjort forsiden ens som vare siden på fx https://ladies-fashion.dk/produkt/top-bordeaux/

- Jeg vil overvej, at få Mobilepay, Visa mv også ned i bunden af siden. I stedet for, at kunden skulle gå helt op i toppen for, at få af vide hvad er det nu jeg kan betale med.

- Hvem er i overhovedet? Mangler lidt en side "om os?" eller om firmaet.


Håber du kunne bruge det til noget.

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, jeg sidder med hjemmesiden.

Hvordan får vi de her serverkald ned? 

Er ikke sikker på hvad du mener med at gøre forsiden ens. Skal forsiden bare være direkte ind i shoppen eller hvordan?

Vi har en smule tekst inde under kontakt siden som siger lidt om hvem vi er og hvad vi laver. Men du mener at det er nødvendigt med både en "om" og en "kontakt" side?

Vh

Mark

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, jeg sidder med hjemmesiden.

Hvordan får vi de her serverkald ned? 

Er ikke sikker på hvad du mener med at gøre forsiden ens. Skal forsiden bare være direkte ind i shoppen eller hvordan?

Vi har en smule tekst inde under kontakt siden som siger lidt om hvem vi er og hvad vi laver. Men du mener at det er nødvendigt med både en "om" og en "kontakt" side?

Vh

Mark

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

mark661:

Hej Jesper, jeg sidder med hjemmesiden.

Hvordan får vi de her serverkald ned? 

Er ikke sikker på hvad du mener med at gøre forsiden ens. Skal forsiden bare være direkte ind i shoppen eller hvordan?

Vi har en smule tekst inde under kontakt siden som siger lidt om hvem vi er og hvad vi laver. Men du mener at det er nødvendigt med både en "om" og en "kontakt" side?

Vh

Mark

Det kommer an på om det er wordpress eller hvad?.

Jeg mener det er nødvendigt, at du fortæller din kunder hvem du er. ligesom du kan se her: og en kontakt side hvor man kan kontakt jer/dig igennem siden uden, at skulle åbne sit mail-program.

Giver det mening?

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 05:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne H. Jensen:
Jeg har en hjemmeside/Shop med jeg synes ikke rigtigt der kommer nogle folk ind på den

Besøgende kommer ikke af sig selv. Især ikke i en så konkurrencepræget branche som dametøj.

Og for at sige det som det er, så er din hjemmeside ganske enkelt ikke god nok. Den er ikke total håbløs, men der er lang vej igen.

---

Du kan skaffe besøgende via:

1. Online annoncering (Adwords, facebook etc.)

- På grund af den store konkurrence skal du dog forvente at priserne er høje. Og på grund af din webshops mangelende evne til at konvertere, vil du ende op med meget få salg.

Med hensyn til annoncering og deling på de sociale medier, er det meget vigtigt at du benytter de muligheder, som er i yoast seo plugin til at vise dine produkter optimalt.

2. Søgemaskineoptimering

- Her kan du/i gøre meget selv, hvis du sætter dig ind i det mest basale. Konkurrencen er stor, så der skal lægges mange timer i dette. Dette er ikke et kvikfiks, men kan give mange kunder på lang sigt.

3. Affiliate markering

- Hvis du opretter et affiliate program hos f.eks. partner-ads, kan du hente meget trafik, men som din hjemmeside er nu, er den ganske enkelt ikke god nok til at der er nogen seriøse affiliate folk, der vil sende trafik til den. Den vil ganske enkelt ikke konvertere godt nok.

- Vælger du at gå denne vej, er der meget hjælp at hente ved at benytte dette tilbud: https://marketers.dk/e/ , men det kræver at din webshop laves færdig og optimeres til salg først.

---

Du bør starte med at få de mest basale ting på plads.

SEO:

Søg på site:ladies-fashion.dk på google.dk. Dine indeksering er ikke attraktive for google at vise, eller sælgende over for kunder pga. manglende title + beskrivelse i yoast plugin, samt manglende produkttekster.  

1. Titel tag (yoast): Sælgende titel med keyword og brug hele lange titler.

2. Meta description (yoast): Sælgende lange beskrivelser.

3. Gode sælgende produkttekster på alle produkter. Gerne lange tekster, der er inddelt i afsnit med gode sælgende overskrifter.

4. Intern linkbuilding. Link keywords til andre relevante sider.

Konvertering:

Ligegyldig hvor godt et theme man vælger, så ødelægger man indtrykket og skræmmer kunderne væk, hvis man ikke udnytter det optimalt.

1. Der er intet sted for forsiden at du præsenterer eller på anden vis forsøger at sælge dine produkter. Ikke en eneste mulighed for at trykke sig videre til et tilbud, varekategori eller produkt. Forsiden er din vigtigste landingpage.

2. Der er en masse tom plads på dine produktsider. Det er noget rod. Start med at udfylde med produkttekster og gør brug af hele sidens bredde.

3. Din købsknap er neutral og svær at finde. Farven bør ændres til den røde farve, som bliver brugt til at fremhæve andre ting på siden.

---

Ovenstående få forslag vil ikke få de besøgende til at vælte ind, men det vil bringe dig et skridt nærmere.

Få ovenstående på plads, og benyt muligheden her på amino til at oprette et indlæg i kategorien: Giv mig feedback på mit website/webshop

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)