Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betale told efter import ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har importeret varer uden for EU for første gang og skal betale min told. Jeg ringede til Skat for ca en måned siden og snakke med dem om hvordan man betalte, men nu har jeg desværre glemt det.

Jeg har logget ind på Skat under Told -> Importspecifikation - Men her står der intet. Er jeg måske for tidligt på den ? Jeg har også kigget under Told -> Import - Men der skal man bruge login oplysninger for at komme videre. Jeg mindes ikke at have oprettet et login på et tidspunkt, heller ikke da jeg blev importregistreret.

Er det nogle som kan guide mig her, eller er jeg helt ved siden af ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle gerne stå under importspecifikation måneden efter det er indberettet. Det kan være det ikke er indberettet til skat. Spørg evt. speditøren.

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Import specifikationen bliver lavet omkring d. 03 i hver måned med betlaing cirka d. 16.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at min pakke ankom til Danmark den 3 marts med UPS. Så det er måske lige på grænsen af en periode, så den først kommer med i denne periode og skal betales senest den 16 april.

Der er som sagt tomt i min importspecifikation.

Under Import skal jeg bruge login oplysninger. Det er ikke der jeg skal ind og kigge ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kim, hvis den er kommet med UPS, så har du fået en kopi af fortoldningen med posten, eller på mail. Der kan du kigge øverst oppe, hvor der står faktisk ankomst... Så kan du se hvilken dag den rent faktisk er indfortoldet og dermed også hvilken import specifikation den er på, det lyder helt sikkert som noget der kommer med den importspecifikation der frigives Tirsdag eller Onsdag i næste uge

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

kvonsyld:

Hej kim, hvis den er kommet med UPS, så har du fået en kopi af fortoldningen med posten, eller på mail. Der kan du kigge øverst oppe, hvor der står faktisk ankomst... Så kan du se hvilken dag den rent faktisk er indfortoldet og dermed også hvilken import specifikation den er på, det lyder helt sikkert som noget der kommer med den importspecifikation der frigives Tirsdag eller Onsdag i næste uge

Tak for svaret :)

Jeg ser om der sker noget tirsdag eller onsdag

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)