Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opbygning af hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Nørgaard Madsen:

Jeg håber jeg lige kan svare jer begge her :)

Du kan blot sende mig en venneanmodning. Jeg har ikke mine beskeder åben for enhver fordi jeg har erfaret at der simpelhen kommer for meget den vej, og det er ikke rigtig den kontakt jeg ønsker med mine kunder eller folk jeg hjælper med hjemmesider og online markedsføring. Som Ib så fint lige har linket har vi en helt fin kontakt side og udover det har jeg også lige fyret mit nummer herind, så jeg skulle ikke være helt umulig at få fat på :)

Hav en god nat, for det er det vel nu

Mvh. Christian 

Har ansøgt dig :)

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark, du skal i hvert fald gå væk fra Beaverbuilder, den er ikke så brugervenlig ^^

Men det tyder på at du har fundet en hjælper her :) God fornøjelse, for det bliver jo noget lettere når du får hjælp.

Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Boyer:

Mark, du skal i hvert fald gå væk fra Beaverbuilder, den er ikke så brugervenlig ^^

Men det tyder på at du har fundet en hjælper her :) God fornøjelse, for det bliver jo noget lettere når du får hjælp.

Beaver bulder, er kun lige en midlertidig funktion der er sat på mit midlertidige wordpress, til jeg får et kontrolpanel link fra min udbyder :) og så bliver det til noget andet igen :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)