![]() 3. Hvor mange reklamer skal der være i bladet (bladet er på 6 "rene" sider , 4 har plads til en ½ side) 4. Hvad er en god annoncepris (Husk bladet kun udkommer på nettet)5. Vinder NFC eller AFC pro ball i aften![]() Facts: Bladet handler om betting og sport Bladet udkommer en gang om ugen Hilsen Lars, Chefredaktør / Ejer / Piccolo osv.
|
Hej Lars
Jeg er ked af at sige det, men ud fra det du har vist synes jeg du har langt igen. Både ide-mæssigt, men også bearbejdning af den ide du nu arbejder med.
Forstår for det første ikke hvorfor det skal sættes op som et magasin/blad/avis, hvis det alligevel bare skal læses på nettet? Kunne man så ikke lige så godt lave det som alle andre nyhedshjemmesider med enkelte sider til hver artikel, hvor du kan indsætte links, billeder mm.?
Derudover synes jeg ikke pt. at indholdet er meget værd. Du beskriver ikke hvorfor det ene eller det andet hold vinder en given kamp, hvorfor den er sikker eller lignende... Synes man behøver at vide hvorfor et hold vinder hvis man skal sætte sine egne penge på det (information om skader, holdets form, statistikker o.lign). Derudover kunne det være rart med lidt information om dig: hvad gør dig i stand til at "forudse" kampene? hvad er din hit-rate? hvad er dit speciale (sportsgren, liga el.lign.)?
Sidst men ikke mindst forstår jeg ikke din arbejdsgang mht. grafiken. Hvorfor smide en grafiker ind over hvis det er en succes? Du skal vel bruge en dygtig grafiker (hvilket jeg i høj grad synes er nødvendigt) FOR AT GØRE DET TIL EN SUCCES. Hvis du først bruger grafikeren når det ER en succes er det vel spild af penge...?
Samlet set synes jeg ikke at du byder på noget nyttigt. Steder som www.betxpert.com og www.tipsomtips.com har det du gerne vil have, bare i "web-sted"-form hvilket jeg i høj grad finder fordelagtigt så man hele tiden kan opdatere trupstatus o.lign. på en given kamp. Hvis nu halvdelen af et af de hold du tipper som "Sikker vinder" bliver ramt af madforgiftning er dit tip formentlig intet værd og du har ikke den samme grad af opdateringsmuligheder for din avis "er trykt og udgivet"...
Bare mine meninger. Det er ikke for at skyde efter dig, men efter din ide, tror ærlig talt ikke det holder...
Vh. Søren