Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger regnskabskyndig/revisor?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er i krypto, det vil sige nogen som er med på det juridiske indenfor digitale valutaer osv.

Vi vil både have virksomheder registreret i Danmark og andre steder i verden hvor det er mest fordelagtig, det regner vi med du kan hjælpe os med?

Gerne en kandidat som er bosiddende i Storkøbenhavn området.

Revisor måske, men er du ikke revisor vil vi gerne tage en snak om hvad og se om du kan hjælpe os med de opgaver vi har.

Nærmere information ved face to face møde, men vi kan komme det lidt tættere over PM's og så forhåbentligt få sat et godt møde op.

Tilmeldt 27. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:08

Hej, 

Skriv mig en mail. 

Jeg tror jeg ville kunne hjælpe dig/jer :). 

Mail: massi27@live.dk

Dbh,

Mads PH

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46660
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:26

Jeg tror jeg ville gå til PWC f.eks simpelthen fordi de har ekspertisen og har godt kendskab også til andre lande, typisk Cypern, Gibraltar mm - og til det besvær det kan give hvis man så ikke selv bor i de lande +  i de besværlige skatteregler generelt for crypto

I kan naturligvis være heldige at nogen her kan den type setups helt til bunds, men hvis I vil bo i DK stadigt, så ville jeg vælge et af de store selskaber til den type opgaver https://www.amino.dk/members/cef/default.aspx  kan sikkert henvise også (er i PWC) 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)