Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kender dette?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Videbæk
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:54

Hehe hvad tror du selv?

Hvis systemet virker hvorfor har personen så ikke bare investeret 10 x så meget også trukket 10.000 hjem om dagen? Eller 100 x så meget og trukket 100.000 hjem om dagen?

Det er fup og fidus selvfølgelig.

Fra Videbæk
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:58

Hehe.. jamen jeg tror da det samme som dig.. ingen tvivl om det.. men når man så læser hans karakterbog.. så kan han da umuligt have fuppet alle til at skrive gode anmeldelser af hans projekt.. men den gode fidus i det. er vel at sæge det til uvidende på qxl, hvor han få 500kr for hver person der køber systemet..

Jeg kan 100% følge dig.. men vi ved jo også at der er folk der er snedige nok til at tjene penge fra deres kontorstol forand computeren..

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:37

Jeg ville IKKE handle ham. Du kan temmeligt finde systemet på Google.

Manden er storsælger på QXL. Og han har fået masser ef negativ feedback gennem tiderne.

Problemet er at kundeservice sletter alle hans negative karakterer, fordi de tjener kassen på ham.

Jeg kan kan huske han fra dengang jeg selv solgte en del derinde. Det var faktisk på grund af folk som ham at jeg op droppede QXLSad Sad but true....

Han sælger også et roulettesystem til 495kr. Du kan finde det samme system gratis under guides i min webshopSmile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:55

LOL jeg har også et system til dig... Det koster kun 500 kr. og du kan tjene 1.000.000 kr. pr uge...

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:23

Ej - hvordan kan I ikke tro på at systemet virker, når der er sååå positiv feedback, fra denne mand i auktionens beskrivelse?

The image “http://classmates.dk/upload/orig/1000/162792.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Ååårh, jeg kunne ikke la' vær', efter at google hans navn og finde dét billede! :-D

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:07

Selvfølgelig virker det nævnte produkt ikke..

Men det her rykker! http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=528877626

Sjovt nok samme sælger:-)

Mvh Danny 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)