Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til RoHS tests

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg skal have tjekket et produkts RoHS test. Er der en venlig sjæl der vil tjekke den igennem og se om der er noget som ikke er godkendt i Danmark eller hvem skal man have fat på? Har prøvet med miljøstyrelsen, men de tjekker ikke RoHS tests igennem. Produktet er fra kina:)
På forhånd tak!
Mvh. Mads

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke sikker på at jeg forstår spørgsmålet, du vil have checket en RoHS test ? Hvilket laboratorie udfører da en RoHS test uden at oplyse om den er bestået eller ej.

Du kan finde kravene i DS her

https://www.ds.dk/da/standardisering/ce-maerkning/produktgrupper/rohs

Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

bkonig:

Ikke sikker på at jeg forstår spørgsmålet, du vil have checket en RoHS test ? Hvilket laboratorie udfører da en RoHS test uden at oplyse om den er bestået eller ej.

Du kan finde kravene i DS her

https://www.ds.dk/da/standardisering/ce-maerkning/produktgrupper/rohs

I denne RoHS test, står der hvad produktet indeholde mm. Vil bare høre om der var en som kunne se, om der var nogle stoffer der var farlige og man ikke måtte importere til Dk:)

Mvh. Mads

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har lige fået et link til hvilke stoffer, der er begrænset af RoHS direktivet som du spurgte om...

Nu skriver du farlige stoffer og import forbud til DK, prøv at lade være med at være så kryptisk, fortæl hvad dit problem er.

Jeg gætter at du har fundet et produkt til din webshop i Kina og vil sikre at der ikke er forbudte stoffer i produktet..

Hvis det er tilfældet, så send en håndfuld prøver til Force Technology og få dem testet.

At stole på en test udført af et kinesisk laboratorie.......

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)