Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop m. abonnomentløsning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en webshop med en abonnement-løsning. Her kan ses https://www.barberklingen.dk  som reference.

De forskellige krav/funktioner til hjemmeside i store hovedtræk:

- Der er tale om en hjemmeside med et CENTRALT/HOVED produkt. 

- Dette hovedprodukt skal kunne "designes" dvs. at dette såkaldte hovedproduktet skal kunne bestilles i forhold til nogle bestemte egenskaber man skal kunne vælge i mellem fx farve og størrelse - gerne på den måde at hvergang man vælge en egenskab at billedet så bliver opdateret. 

- Derudover skal man kunne vælge mellem 3 intervaller hvori man får et nyt produkt (abonnement)

- Det skal være muligt at tilføje andre produkter "hen af vejen" max 2-6.

- Nyhedsbrev, socialemedier 

- Gerne chat-funktion hvis det kan integreres i en elegant måde, men ikke et krav.

Højst sandsynligt skal webshoppen skræddersyes, eller med et "skabelon" med så stor fleksibilitet at man skal kunne ændre alt. 

Jeg er ikke interesseret i et tilbud med "timepris", det skal være en pris for hele webshoppen med en KLAR leveringstid - som skal afholdes! 

Det vil være et plus hvis man kan mødes(i eller nær københavn) og afstemme forventninger (herunder tegne en skitse osv.). 

Kontakt mig gerne pr. mail: muhammed.business@hotmail.com

Eller pr. telefon: 22 60 60 54 (skriv en sms inden).

Med venlig hilsen

Muhammed

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)