Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

design priser?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Meningen med dette oplæg er egentlig bare at blive oplyst om hvad prisen på et design til en webshop kunne være? Jeg har ledt 1000 steder på nettet, med vidt forskellige priser, lige fra 2000 og op til 8000.
Her kommer så spørgsmålet, hvad ville prisen være for at designe en webshop (der sælger elektronik) til en studerende med ikke verdens største budget (mig) ?
Havde evt tænkt over en billig løsning lige til at starte ud med, indtil der blev råd til et unikt design til min webshop. Men denne billige løsning ville være at købe et template til OsCommerce fra denne side og derefter selv sætte det op på et webhotel: http://www.templatemonster.com/category.php?type=&style=&search_words=+-+keyword+-&cat=50&author=&tid=+-+item+number+-+&x=62&y=4
Ved godt det ikke er muligt at designe til samme pris på (150 $), men ville det være muligt at lave noget tilsvarende i den prisklasse, måske lidt mere Smile 
Håber på at få nogle henvendelser, der hjælper mig til at vælge en løsning ?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:32

Hejsa,

Jeg vil anbefale dig at, få unikt design på - så din butik er "unik". Det er ikke helt god smag at, købe billige templates og smide dem på noget man gerne ser som sit "lille barn". Så hellere gør det helt rigtigt fra starten.

ang prisen er det meget forskelligt. Kommer an på hvor mange forskellige sub designs du også skal have lavet.  Og der er også stor forskel i priser på designere. så meget godt at, få et tilbud og se deres tidligere referencer og se om prisen overhovedet er det værd.
Desværre er der en del designere der lavet et nogenlunde design som er pænt standard og taget top-dollar pris for det.

Men da du er stud. kan du måske godt bare købe et af de designs på TM og få en designer til at rode lidt med det så det ikke helt er en "færdigret" 

Supply Chain blæksprutte

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:34

Det korte svar er "nej".

Et unikt design tager lang tid at lave og specielt da hvis det er til en webshop hvor det hele skal spille sammen.

Jeg har endnu ikke set nogle der tog under 4000,- eks. moms bare for designet til webshops baseret på CMS/Webshop systemer og det er fordi arbejdsbyrden reelt dækker over den pris.

Så hvis du ikke har mere end 1-2k og så til PBS aftale samt indløsningsaftale så er det billigste vel at hoppe på en færdig osc template fra templatemonster med en fribetalingsintegration, hvis du kan se dig ud af det kan du hente modulet til oscommerce på deres site.

Kvaliteten af din butik vil dog også reflektere det du har investeret og du vil stadig skulle bruge meget på markedsføring + at du vælger en branche med megen konkurrence og dermed nok ikke vil kunne konkurrer på pris starter du altså op ad bakke og i den lange ende er odsene nok på at du ender med at have splidt din start investering.

Tilmeldt 2. Feb 08
Skrevet kl. 19:44

Kan godt se hvad du mener Ronnikc, men at købe et design og bruge en masse penge på markedsføring vil vel ikke hjælpe så meget, hvis konkurrencen er så stor inde for det marked, men ved ikke hvad jeg ellers skulle sælge, det virker som det mest oplagte?

Tilmeldt 2. Feb 08
Skrevet kl. 19:50

Det ville måske være muligt for mig at skrabe flere penge sammen end de små 2000, men selvom jeg fik designet en rigtig flot hjemmeside der sælger elektronik, ville folk så handle ved mig, ville det ikke kræve en masse markedsføring? Eller skulle man helt vælge en anden genre? Har i nogle gode råd til, hvad man så kunne sælge, noget hvor avancen ville være lidt bedre end elektronik og hvor der måske var lidt mindre webshops der handlede med det?

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 20:10

Aften,

Et godt start sted ville være scannet´s webshop, den har mange funktioner så du kan lærer og lege lidt med den indtil der er budget til en større og mere personlig løsning.

www.scannet.dk 

Tilmeldt 2. Feb 08
Skrevet kl. 21:02

kevinknudsen:

Det ville måske være muligt for mig at skrabe flere penge sammen end de små 2000, men selvom jeg fik designet en rigtig flot hjemmeside der sælger elektronik, ville folk så handle ved mig, ville det ikke kræve en masse markedsføring? Eller skulle man helt vælge en anden genre? Har i nogle gode råd til, hvad man så kunne sælge, noget hvor avancen ville være lidt bedre end elektronik og hvor der måske var lidt mindre webshops der handlede med det?

Er der ikke nogen der kan svare på dette spørgsmål?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)