Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering i aktier m.m.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Skygge Manden:
Simon, jeg klapper i hænderne at du kan give 1 stjerne uden at bidrag med noget som helst til trådstarteren.

For det andet, det er ikke alle der er dovne som de mennesker du omgås med

I DANMARK har vi frie revisorvalg og det betyder at jeg kan lave mit eget regnskab uden at betale en krone for det.

Og for det fjerde ryger der nemlig ikke 20% af afkastet til de omkostninger du nævner, du burde tag noget regnskab undervisning hvis du ikke er for dovn til det.

Mine er omkostninger er kun kurtage og 2400 bank gebyr om året som alle andre betaler.

Grund til at jeg gøre det via selskab er fordi jeg har fradrag for en del ting som en.privat person ikke har


Mit bidrag var at gøre opmærksom på, hvor hjernedødt et indlæg du have skrevet oprindeligt, og du fortsætter i samme stil, uden at have et klap forstand på tingene.

Men her er så endnu et indlæg du kan 1 stjerne for - velbekomme.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 18:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du er til grin Simon.

Jeg har været på marked i 2 år nu og har lavet 3mil ud 10.000 kr.

Det er vist dig der skal tilbage til skole bænken og lære om aktie marked hvordan det fungere, der havde du vist sovet i timen og du har ikke engang lært det som voksen siden du opføre dig som et patte barn på 3år .

Er du klar over hvor mange mennesker der tjener på aktie marked, måske ikke fordi du har brændt nallerne og har ondt i røven ved andre tjener på det siden du opføre dig sådan.

Måske skulle du komme ud skabet

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg kan se via CVR.dk så er du involveret i 3 forskellige selskaber som tilsammen har haft indtægter for 4650 kroner i 2017.

Fælles for dem er at der ikke er:

Indtægter

Egenkapital

Overskud

Aktiver




Du er en bums, som sidder og spiller smart herinde med ubrugelige råd, som i bedste fald er ligegyldig støj, og i værste fald forvirrende for folk med et behov for lidt vejledning.


Gør os allesammen en tjeneste, deaktiver din konto, og brug din tid på noget fornuftigt istedet.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 19:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Henviser du til døde selskaber ? Come on, du burde være klogere, men det er du åbenbart ikke?

De selskaber er under konkurs .

Du bor i lille Danmark, verden er større end Danmark, men måske kan din lille hjerne ikke finde ud af det.

Tag tilbage til børnehave klasse

Det kan være du synes jeg er en bums og det har du lov til, men du er den største bums der kan gå på to ben.

Det gøre ondt når man brænder nalleren Hva Simon? Jeg har ondt af dig at du ikke er kommet videre i dit liv.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skygge Manden:
Come on, du burde være klogere, men det er du åbenbart ikke?

Så tror jeg ikke vi får mere konstruktivt ud af denne tråd. Derfor låser vi den.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)