Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en webdesigner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget lidt rundt på nettet - der er mange tilbud på webdesign og jeg bliver blot mere forvirret af at kigge.. så derfor håber jeg at få mere klarhed herinde.

Mit behov:
Et unikt design til online kunstgalleri.
Nøgleord: Rustikt, koksgrå, spændende og indbydende, overskueligt, pæn galleri-præsentation af billeder.

Jeg forestiller mig sidens opbygning således:

Menu:
forside - galleri - profil - udstilling - for virksomheder - aktuelt - kontakt & Info

Under galleri: 5 undersider (3 billedserier, maleri på bestilling, showroom)
Under profil: én side
Under udstilling: 3 undersider (tidligere udstillinger, udstillingskalender og referencer)
Under for virksomheder: 5 sider (book en udsmykning, workshop, illustrationer, gavekort, maleri på bestilling)
Under aktuelt: 5 sider
Under kontakt & info: 4 undersider (sådan køber du, fremvisning, levering, fortrydelses- og reklamationsret)

Tekst er udformet, billeder er taget.. det er mere selve designet jeg søger. Samt shopdel med indkøbskurv og kontaktformular.
Evt. kan du tage et kig på min nuværende side: www.gallerieland.dk
(Dog regner jeg med at siden skal forenkles kraftigt i forhold til hvordan den fremstår pt.)

Da jeg gerne selv løbende vil redigere på siden, skal det nok være noget CMS?

Budget: det er lidt skrabet... men max. 2500kr. (eller evt. byttehandel for maleri ;-)
Evt. kan blot designet sættes op, så jeg selv kan fylde indhold i.

Da jeg er meget grøn udi dette - så jeg er lydhør overfor alle forslag og takker på forhånd.

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:01

På det budget tror jeg du skal se dig om efter et gratis template eller næsten gratis template.

Hvis du samtidig vil have en webbutik ud af det så tror jeg næsten du bliver nød til at vælge oscommerce eller en tilsvarende primitiv løsning.

Du sælger kunst til omkring 4000 kr per maleri - men du vil kun bruge 2500 kr på et komplet design (som jo kan være et kunstværk i sig selv) også vil du have CMS og Webshop oven i - Jeg tror du skal revidere din plan - ellers tvivler jeg på du kan få noget der er bedre end det du allerede har.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10

Øjet oppe til venstre ser lidt malplaceret ud. Det er også en skam, at billedet af dig er frilagt lidt for hurtigt... er jo ellers en god opstilling.

Ville det ikke være mere spændende at investere de 2.500 i nogle AdWords-reklamer? Jeg tror ikke butikken afholder nogen fra at købe, du skal nok bare have trafikken. Det var måske en ide at prøve at sælge gennem www.partner-ads.dk - men så skal du ikke være nærrig med provisionen :)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Skrevet kl. 18:10

Ja, det kan jeg da godt se. Men som sagt er jeg total grøn i det - og ved ikke meget om det. (Hvilket mit indlæg så også bærer præg af...)
Dog nævnte jeg at det evt. kunne være udelukkende designet der blev lavet uden indhold som tekst og billeder. Men det kan være at det er dyrere end ca. 2500kr?

Jeg vil kigge på oscommerce og se hvad det er . Tak for tippet.

Med farverig hilsen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:30

Jeg som nævnt at du får mere ud af at beholde din nuværende side og bruge pengene på adwords.

Du får ikke noget der er på samme niveau som det du har for 2500 kr.

Hvis du vil drive et online galleri med netbetaling osv. skal du gange dit budget med 10 hvis du vil have en komplet unik løsning inkl. en god del markedsføring.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Skrevet kl. 19:38

Tak skal du have for dine kommentarer. Jeg er blevet klogere, og det er jo ikke det værste der kan ske!! :-)
Jeg vil kontakte min nuværende udbyder vedr. implementering af nyt design.

Med farverig hilsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)