|
Jeg har kigget lidt rundt på nettet - der er mange tilbud på webdesign og jeg bliver blot mere forvirret af at kigge.. så derfor håber jeg at få mere klarhed herinde. Mit behov: Jeg forestiller mig sidens opbygning således: Menu: Under galleri: 5 undersider (3 billedserier, maleri på bestilling, showroom) Tekst er udformet, billeder er taget.. det er mere selve designet jeg søger. Samt shopdel med indkøbskurv og kontaktformular. Da jeg gerne selv løbende vil redigere på siden, skal det nok være noget CMS? Budget: det er lidt skrabet... men max. 2500kr. (eller evt. byttehandel for maleri ;-) Da jeg er meget grøn udi dette - så jeg er lydhør overfor alle forslag og takker på forhånd.
|
På det budget tror jeg du skal se dig om efter et gratis template eller næsten gratis template.
Hvis du samtidig vil have en webbutik ud af det så tror jeg næsten du bliver nød til at vælge oscommerce eller en tilsvarende primitiv løsning.
Du sælger kunst til omkring 4000 kr per maleri - men du vil kun bruge 2500 kr på et komplet design (som jo kan være et kunstværk i sig selv) også vil du have CMS og Webshop oven i - Jeg tror du skal revidere din plan - ellers tvivler jeg på du kan få noget der er bedre end det du allerede har.
Bliv gratis medlem