Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlevering af underskrevne kvitteringer. Hvordan og hvor længe har jeg!?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg står med et spørgsmål, som jeg simpelthen ikke kan hverken google mig frem til, eller finde her på siden.

Kort om situationen, og så kommer spørgsmålet.
Der er mange kunder som underskriver kvitteringer på køb i restauranten her på hotellet, til betaling ved check ud, og meget få der ønsker dem udleveret senere. De fleste betaler regningen, og er tilfreds med den nyudskrevne kvittering uden underskrift. Nu er der nogle få som ønsker dem udleveret, og det er helt okay. Vi gemmer dem i 5 år.

Nu kommer vi til mit spørgsmål

Hvor lang tid har jeg til at udlevere disse kvitteringer? Kan kunden forvente at have kvitteringen i hånden i løbet af 2 min, eller kan jeg godt sige at den kan fremsendes til ham i løbet af f.eks. en uge?

Det ville spare rigtig mange arbejdstimer, hvis jeg ikke behøvede at detalje sortere mange tusinde kvitteringer hver måned og kun behøvede at finde de aktuelle kvitteringer den ene gang om måneden eller så, hvor der er en der ønsker dem udleveret.

På forhånd tak for et/nogle gode svar

Martin

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorter dem per dag, en elastik rundt om - så hvis nogen spørger, bed dem om datoen, så er der ikke mange du skal kigge igennem, og sortering per dag er vel meget simpelt hvis det bliver gjort hver dag.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 21. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder ikke helt dumt. Det tager pt mellem 1 time og 3 timer at sortere en dags kvitteringer, men burde tage væsentligt mindre kun at lede efter specifikke kvitteringer blandt dem.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)