Hvis der er injurier kan du jo rapportere den til Trustpilot, og hvis du har bevisførelse for det er injurier, så fjernes anmeldelsen.
Alternativt kan du give kunden et svar, der gør det meget klart, både over for den kunde samt andre kunder at du har handlet korrekt og kunden er forkert på den / oplyser noget som ikke er korrekt.
Baseret på dit svar, kan du oftest vende den negative anmeldelse til noget "positivt" set fra andre kunders perspektiv.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Hvis der er injurier kan du jo rapportere den til Trustpilot, og hvis du har bevisførelse for det er injurier, så fjernes anmeldelsen.
Alternativt kan du give kunden et svar, der gør det meget klart, både over for den kunde samt andre kunder at du har handlet korrekt og kunden er forkert på den / oplyser noget som ikke er korrekt.
Baseret på dit svar, kan du oftest vende den negative anmeldelse til noget "positivt" set fra andre kunders perspektiv.
Det er umuligt at få Trustpilot til at fjerne den slags. Jeg mener også at kunder der ikke kan opføre sig ordentlig skal straffes. Nu har jeg indført i handelsbetingelserne at enhver anmeldelse på trustpilot straffes med en bod på 5000 kr pr. dag.
Det er umuligt at få Trustpilot til at fjerne den slags.
Nej det er ikke umuligt.
xsherlockx:
Nu har jeg indført i handelsbetingelserne at enhver anmeldelse på trustpilot straffes med en bod på 5000 kr pr. dag.
Så hvis folk skriver en god anmeldelse omkring dig, så straffer du dem med en bod på 5000 kr pr. dag? Det lyder godt nok nedern Samtidig får det dig til at fremstille som et røvhul.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Det er umuligt at få Trustpilot til at fjerne den slags.
Nej det er ikke umuligt.
xsherlockx:
Nu har jeg indført i handelsbetingelserne at enhver anmeldelse på trustpilot straffes med en bod på 5000 kr pr. dag.
Så hvis folk skriver en god anmeldelse omkring dig, så straffer du dem med en bod på 5000 kr pr. dag? Det lyder godt nok nedern Samtidig får det dig til at fremstille som et røvhul.
Nej så er det lige for alle. Hvis man kun vil straffe negative anmeldelser er man et røvhul. Straffer man alle anmeldeleser er man helt fair.
Sæt det som et stort banner på din side, at du giver en bod til folk hvis de skriver en anmeldelse.
Jeg er ikke så sikker på, at glade kunder vil betale 5k, og så forsat være glade efterfølgende :-) Det er den forkerte approach.
Nej, det er på tide at vi som forretningsdrivende siger nej overfor kunder der tror de kan hævne sig eller afpresse uden det har konsekvenser. Ingen straf er for hård overfor den slags mennesker.
Den værste straf rammer nok i alle fald de leverandører der har så mange problemer med trustpilot negative henvendelser, at det overhovedet betyder spor - Har man mange TP anmeldelser - så betyder nogle få dårlige ikke noget - må jeg give et eksempel på en leverandør mange af os kender https://dk.trustpilot.com/review/dinero.dk
Jeg ville gå 100 meter forbi enhver handlende der i betingelser ville give mig bod på 5000 kr for at anmelde virksomheden
H&V Inkasso kører noget lignende og har ofte shitstorm via facebook mm over det - men fuld retfærdighed
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER