Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til feedback på funktionalitet, brugervenlighed m.m. på hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude. 

Er igang med at oprette en hjemmeside, og søger i den forbindelse nogle input ift. hvordan den virker? er den overskuelig? noget der fungere knap så godt? m.m.

Kan sige, at det er meningen at hjemmesiden skal være af en simpel karakter, og ikke proppet med for mange distraherende elementer, men give et enkelt overblik over hvad der tilbydes. 

Håber der er nogle, som kunne have tid og lyst, til lige at bruge 5 min på at tjekke hjemmesiden ud. 

Hjemmesiden kan findes på:  http://www.vestjyskpsykoterapi.dk

På forhånd tak.

Mvh. Ronni

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 51
Fra  RAM-DATA ApS Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

Jeg har lige kigget hjemmesiden fra min iPhone 6, det ser ikke ud til at den er optimeret til mobil, det bør du nok få styr på.
Mvh
Rune

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

Det skal laves lidt hastighedsoptimering. Den skal også gøres mere smooth altså med billederne og tekster så den bliver mere mobil venlig, men ellers som udgangspunkt så det en simpel pæn side.

Siden er lavet i One.com så den skulle være nem og gøre mobilvenlig ellers så smid mig en privat besked, så vil jeg gerne rette det til for et beskedent beløb.

Jeg kunne også anbefale og bruge 1 click installation og installer WordPress, så kan jeg godt komme med en god pris på en professionel hjemmeside fra 1495 kr. ekskl moms.

Ps. Forsat goddag!

/Team FrontWeb

Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune.

Tak for informationen. Det får jeg kigget på. Vigtigt ift. de fleste i dag tjekker fra enten mobil eller tablet.

Vh. Ronni

Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Team FrontWeb.

Tak for din tilbagemelding. Giver dig helt ret i at den skal gøres lidt mere smooth, og ikke mindst mobil venlig. 

Har prøvet at lave lidt ændringer i den, og må se om det fungere bedre på mobilen. 

Tak for tilbuddet. Vender tilbage, hvis det skulle blive aktuelt. 

Vh. Ronni

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

Det lyder super!

Ps. Forsat goddag!

/Team FrontWeb

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)