Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan blive bedre?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:28

Hej trenden.dk

Uden at gå for meget i detaljer, (mest grundet tiden brugt på lige at se siden lidt igennem) Så synes jeg at siden virker lidt kedelig at komme ind på.

Måske fordi der bare er plantet et par billeder hist og pist i topbanneret og så teksten i topbanneret  slår mig som værende meget kedelig.

Og så er fonten ikke ens på alle sider, det synes jeg du skal lave om selvom det måske er en lille ting, så betyder det meget for mit helheds indtryk af siden.

Som noget posetivt synes jeg at produkt menu'en er meget nem at bruge og der er ikke så mange dikkedarer.

Det var lige min hurtige mening.

Mvh Danny

Ps. Jeg vil gerne tilbyde dig at lave et gratis forslag til topbanneret, som du kan bruge eller lade være jeg kan kontaktes på web@harthin.dk hvis det har interesse. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:52

Yes, arbejd endelig videre med siden. Og specielt top banneret. En flot farve, sammensætning af billeder og så er du lækkert kørende ;)

Et godt råd er også at lade være med, at slå fed til på al din tekst. Behold det kun i vigtige fremhævede ting samt overskrifter og evt. punkter.

God arbejdslyst. Sig endelig til hvis vi kan hjælpe med noget, eller give noget mere feedback/råd. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 14:26

Sikke en masse smarte produkter :-)

Men jeg ville også lige give den et løft, rent designmæssigt. Jeg ville nok lave et topbanner som præsenterer et bestemt produkt (måske det mest populære af jeres produkter) og så få lavet et flot logo. Yderligere ville jeg nok give siden et par farver, men ikke så det bliver for voldsomt. Yderligere ville jeg pille lidt ved opsætningen af tekster m.m.

Det var alt herfra ;-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:54

Hej Trenden

Fandt lige det her indlæg om din shop. Jeg har lige lidt ting. Der mangler farve informationer om nogle af dine lyskilder. Det kunne jeg som fagmand godt have lyst til at det var der. Er enormt meget skeptisk overfor nye ledprodukter da man tit bliver skuffet over deres "varmhvid" så det kunne være en god ide for dig at sætte det på din shop. Derudover kunne det nok være smart om den var lidt mere eksklusiv at se på syntes den virker sådan lidt "billig" og se på, men det er bare lidt ting til dig at tænke over til din butik.Men ellers er det nogle spændene produkter du ligger inde med. Men nogle nye og ikke så "billige" ting ville hjælpe på folk i min målgruppe.

Tilmeldt 10. Feb 08
Skrevet kl. 20:20

Hej Fiahgt

Måske skulle du lige tjekke min anden hjemmeside, som er en mere seriøs belysningsside, uden gadgets og andet lir. Du finder den her: www.diodelyskilder.dk

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:46

Hej Trenden

Ikke for at være en sur tværing hele tiden. Men der mangler stadig den farvetemperatur jeg gerne ville have. Og må indrømme at den desværre ikke lige rammer mig personligt. Den virker som om det er sådan noget discount hvor det bare er slasket sammen for at komme igang med at handle lidt med det. Men det er bare min holdning til det. Men produktmæssigt er den meget rammende på sådan en som mig.

Tilmeldt 10. Feb 08
Skrevet kl. 22:55

Det er ikke en særlig konstruktiv kritik du kommer med.

Hvad er det for et produkt du savner farve emperatur på?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:49

Én kommentar fra mig, som jeg tror vil kunne løfte niveauet på begge dine sider; lad vær' med at tro man kan "lege" grafikker selv, lad professionelle om grafikken - du vil jo gerne sælge mere ikk'?

Mvh.
Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:02

Jeg synes, nedenstående tekst på din forside er overflødig: 

"Vi er leveringdygtige i Lysende LED Bælter, LED Navneskilte, LED Caps, LED Spot, LED Lygter, LED Pærer, LED Lyskæder, LED vandhane studs, GPS Bluetooth Modtagere samt mange andre spændende produkter.

Stort udvalg af
LED belysning."

Man kan jo se alle produkterne meget tydeligt i menu'en.

Beholder du den tekst, fremgår det ikke, at der er mange links, fordi de er samme farve som øvrig tekst og uden en form for understregning.

Linjeafstanden bør være lidt større. En tommelfingerregel er, at den skal være 140% af font-størrelsen.

Jeg kunne godt tænke mig, at denne tekst blev omformuleret: "Dankort ordrer der er bestilt inden kl.15.30 (hverdage), bliver sendt samme dag, senest dagen efter." Den er lidt forvirrende...

Et forslag kunne være:
"Bestiller du med Dankort inden kl. 15.30 på hverdage, sender vi dine varer til dig samme dag."

Håber, du kan bruge det til noget :-) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)