Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig hjælp til logo

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har egentlig det hele til mit logo, mangler blot hjælp til at få det resized og sat en gennemsigtig baggrund ind. Og andet som evt er nødvendigt. Nogle som kan hjælpe? Evt for et mindre beløb. Tænker ikke det tager lang tid. :)

Logoet står ikke helt skarpt ift tekst, men kan ikke rette i det. Vil også gerne have mulighed for at ændre farverne i boksen? Kan jeg få en fil så jeg kan åbne den i et billedredigeringsprogram og ændre tingene?

Åben for andre forslag =)

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg driver et kreativt Webbureau, FrontWeb, hvor vi har flere dygtige designere.

Vi kan hjælpe med redesign af så du har logoet helt færdigt i dag!

Vi kan hjælpe med redesign for 495 kr. ekskl moms.

Send en privat besked!

Ps. Forsat goddag!

Tilmeldt 16. Mar 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FW,

Ellers tak :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej J87,

Jeg er nok ikke den løsning du søger, men kan da pege dig i den rigtige retning. Det du efterspørger er en rentegning af dit logo og derefter versionering til PSD, AI og/eller eps og en stak billede filer. Evt. også RGB, CMYK og Pantone versioner.


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom vedhæftet? Har beskåret billede, fjernet baggrund samt ændret lidt på kassernes farve? 8055.duco logo transparent.zip

Ovenstående er selvfølgelig blot lavet hurtigt, da det var det du efterspurgte :P Kunne sagtens nørde lidt mere med det, og få ændret kassernes farve lidt med præcist rundt omkring i kanterne :)

Tilmeldt 16. Mar 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jaa du har fanget det :D

Har selv lavet denne i ps, men kanterne på kassen bliver uskarpe? wtffff! det er også lidt frustrerende, at jeg ikke kan få "copenhagen" til at blive mindre.. har valgt mindste skriftstørreelse, men det er kæmpe stort jo :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav det i Adobe Illustrator istedet. Så løber du ikke ind i problemer.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Fra  LuBlu Media Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. de uskarpe kanter, så ser det ud til at du har brugt et markeringsværktøj og udfyldt markeringen med farve, men markeringsværktøjet har været uden anti-alias. Så får du de meget pixelerede kanter.

Men du bør lave kassen med vektorværktøj så den er skalérbar eller alternativt lave den i en god opløsning.

Freelance digital designer - tryk - web - illustration - billedbehandling

http://lublu.dk

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er relativt simpelt det som du efterspørger.... Vedhæftet er jeg gået den anden vej og gjort copenhagen skriften større :)

0777.duco logo storskrift.zip

Tilmeldt 16. Mar 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Marlene: Aner ikke hvilket værktøj det er lavet med, men du har sikkert ret i din påstand. Objektet har jeg blot fået PS til at lave - har ingen anelse om vektorværktøj, men det må jeg google om. Det lyder til det er noget jeg skal ud i  - skal også have lavet et logo i 259x48 og jeg har brugt den sidste 1,5 time på at flytte objektet ud i venstre side af hele emnet, men det er umuligt. Er ved at gå ¤/#%"/§!!!

Tobias: jeg skrev jeg forsøgte at gøre teksten MINDRE, ikke STØRRE! Haha :D

edit: er igang med at hente Illustrator som foreslået.

#photoshopnoobsomvilselv

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)