Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk blandt internationale webshops (EU) søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Vi er i fuld gang med vores hundebure i DK, SE og NO, og næste skridt er at vi nu også gerne vil skalere vores firma til det øvrige EU.

Ved opstart i SE og NO var jeg så utrolig priviligeret at jeg fandt nogen at sparre med. Jeg fandt nogen der var så fantastisk søde at dele ud af deres erfaringer. Det gav både en masse konkret viden, en god forståelse for processen bag, men også tons-vis af motivation!

Nu står vi så over næste skridt, og vil også gerne igang i resten af EU. Her finder jeg det dog en smule mere kompliceret, for Skandinavien er trods alt relativ ens. Vi kan selv kommunikere med kunderne, vi kan følge med i hvad der står på vores hjemmeside osv.

Jeg føler der er nogle lidt andre udfordringer både strategimæssigt men også praktisk når vi taler hele EU.

Er er nogen der har prøvet det herinde?

Er der nogen der kender til hvor man kan opsøge netværk her? Jeg har hørt at FDIH har en netværksgruppe der hedder Cross Borders, men er der måske nogen der kender lignende? Måske noget på FB?

Eller kender du måske en der allerede driver webshops i flere EU-lande som du kan henvise til?

SÅ GIV ENDELIG LYD FRA DIG :o))))

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)