Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsordning udlejningsejendom

Side 1 ud af 1 (2 indlĂŠg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 18
IndlĂŠg ialt: 4
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har tit anvendt Amino til at finde svar pĂ„ diverse spĂžrgsmĂ„l, sĂ„ tak for det 😊

Men nu har jeg selv brug for et par specifikke spÞrgsmÄl, og jeg har sÞgt nettet tyndt for svar - uden held- i hvert fald ikke sÄ jeg er sikker.

Vi valgte i 2015 og flytte i andet hus og leje det gamle ud, og det er gÄet meget godt.
Jeg har fÄet en revisor til at lave regnskab for mig, for at sikre mig at alt blev gjort ok.
Det har sÄ vist sig at det var sÄ som sÄ med ok. Sidste Är fandt jeg ud af at revisoren havde glemt min mands halvdel af renterne for bÄde 15 og 16, og i Är fandt jeg ud af at vi har betalt ejendomsvÊrdiskat i alle Ärene. SÄ nu har jeg droppet revisoren, da jeg egentligt er rimelig regnskabskyndig.
SÄ jeg har fÄet lavet et regnskab efter virksomhedsordning uden problemer. Mit problem opstÄr, nÄr jeg skal indberette, hvad der skal pÄfÞres de felter, der har med virksomhedsordning at gÞre ved selve skat, dvs. hvad skal indberettes pÄ indskudskontoen og som kapitalafkast m.m. Revisoren har selv i 2015 indberettet ultimo egenkapitalen pÄ indskudskontoen og 0 som kapitalafkast, men har ikke Êndret noget i 2016, dvs. egenkapitalen fra 2015 stÄr stadig i 2016 og er ikke Êndret. Er det korrekt, har ikke meget tiltro til min forhenvÊrende revisor.
HÄber der er én af jer, der vil ulejlige jer med et svar. PÄ forhÄnd tak.

Tilmeldt 9. Dec 10
IndlĂŠg ialt: 1103
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlĂŠg)