Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres erfaring med Dinero

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville en ny op startet virksomhed kunne finde ud af Dinero regnskabsproram? Jeg er bare mig selv, og har ikke den vilde erfaring med regnskab. Er det nemt at finde ud af?  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et glimrende program for netop nystartede som vl bogføre selv, da det selv kommer med gode forslag til de fleste posteringer. Du finder næppe noget mere hjælpsomt regnskabsprogram til nystartede vil jeg påstå. 
Du kan jo bare teste det i gratis versionen, men det er en klar fordel med + versionen med fin support og meget mere
Du kan også, helt grundliggende, sætte dig ind i regnskab, så du selv forstår lidt om, hvad er debet og kredit for noget - hvad er driftsregnskab og status og meget mere grundliggende i min e-bog eller paperback Introduktion til Regnskab http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/11/regnskab.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Fra  TBRegnskab Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt uenig med det som der er svaret, dog vil jeg lige bemærke, at Dinero er ikke klogere, end de input den får. Så du skal stadig lige være lidt vågen, bl.a. i forhold til at sikre at du får korrekt moms på dine posteringer. Der er nemlig nogen ting, der ikke er moms på, nogen med kun noget moms og en hel del med fuld moms. Så selv om Dinero kommer med forslag, så skal du alligevel sætte dig lidt ind i det og et godt sted at starte er at kikke på kontoplanen, så du får en ide om hvilke forskellige muligheder du har når du skal vælge en konto. 

Har du behov for hjælp til at komme igang, vil jeg gerne lave lidt undervisning, evt. gennemskype/teamviewer til at sætte dig ind i det basale. Ellers har regnskabsskolen nogle ganske gode startup kurser. 

mvh Trine

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - det er altid en god ide i starten at få lidt hjælp, for naturligvis kan man lave fejl ellers, bogføre ting kritikløst med moms selv om det er fra udlandet eller fra private osv - Det gælder alle programmer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for det. Men regn med at skulle købe Dinero Pro.
Men det er en god måde at komme igang med den gratis version og tjene nogle penge før man skal til at betale for Pro :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)