Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der et sted man kan se en oversigt over steder, hvor man kan registrere sin hjemmeside, for at optimere antallet af besøgende på siden.

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Brian Johansen
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:36

Hejsa, Brian...

Hvad tænker du da på? Sådan noget som DMOZ.org, yahoo.com, mm.? Altså steder der vil forstærke linkpopularitet eller hvad?
Har du prøvet at lave en mindre markedsanalyse? Tag den bedst placerede konkurrent skriv link:www.konkurrentens-url.dk i Google... Resultatet er alle dem der linker til denne. Prøv så og kig igennem, om der skulle været et par steder du kunne tilføjes også

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 2. Feb 06
Skrevet kl. 15:43

Hej Marcel,

jeg tænkte specielt på steder, hvor jeg gratis kan registrere hjemmesiden, og så den måde komme til at stå flere steder for at optimere min placering i søgemaskinerne.

Mvh
Brian Johansen
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:50

Jeg må nok indrømme, at jeg ikke benytter mig af den slags... Så jeg kender ikke lige sådan nogle sider...

Men prøv det med analysen af konkurrenternes sider... Så finder du nemlig også de relevante. Du kan jo tilmelde dine sider 100 millioner-milliarder steder på nettet, hvoraf Google ikke finder særligt mange af dem relevante... Så med ovenstående metode er du nogenlunde sikker
Men vigtigt er DOMZ.org, hvor du finder lige netop DIN kategori og tilmelder dig... Og så er det bare at være tålmodig og vente på resultaterne

Men eventuelt kan du også forsøge at kontakte venner og bekendte med en blog og høre om de ikke vil linke til dig...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 2. Feb 06
Skrevet kl. 15:55

Hej Marcel,

tak for rådet. Jeg har allerede tilmeldt mig på DOMZ.org.

Mvh
Brian Johansen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)