Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til webbutik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg fik lidt feedback der jeg lige startede butik, nu gik der lidt tid og jeg vil høre igen om der kan gøre noget bedre.  www.litaiv.dk/shop

Med ventlig hilsen Lilia Ivanova Unika håndlevede smykker i forgyldt sterling sølv. Ferskvandsperler, halvædelstene, Swarowski krystal m.m. http://www.litaiv.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 15:48

Det første jeg lagde mærke til var at din title-tag er ens på alle sider. Det skal du ændre.

Fra Glostrup
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:03

Jeg tro ikke at man kan lave det i osCommerce ... det er ulempe med denne programm tro jeg

Med ventlig hilsen Lilia Ivanova Unika håndlevede smykker i forgyldt sterling sølv. Ferskvandsperler, halvædelstene, Swarowski krystal m.m. http://www.litaiv.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 16:29

Du får lige nogle hurtige i punktopstilling...

• Du kan godt få forskellige titel beskrivelser - søg på www.openforum.dk.. det kan løses vha et plugin...
  • Flot og tiltalende toplogo..
  • Jeg har et problem med dine produktsider.. jeg tror at det er flere halskæder med alle de forskellige billeder...
  • Lad være med at kalde dine produkter Halskæde H-0002... men istedet ex. Blå unika halskæde med hjertesten... Det giver lidt mere bøvl for dig, men jeg ville forstå produktet meget bedre...
  • Køb for 200kr og får det leveret gratis.
    Køb for 300kr og får en gave.

Det hedder "få det leveret gratis" og "få en gave"
  • Under showroom kan jeg ikke se hvor det er ... der skal jeg tænke mig til at læse i bunden...
Håber du kan bruge noget af det...
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)