Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forsikring hvor ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej 

jeg har købt et pizzaria fra d.1/4 

ingen vil forsikre både firmabil eller løsøre hellere ikke en lovpligtearbejdsskade forsikring 

hvad skal jeg gøre har kontakt rigtige mange forsikringsselskaber 

udover tryg og de er sku alt for dyre 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ibo90:

hej 

jeg har købt et pizzaria fra d.1/4 

ingen vil forsikre både firmabil eller løsøre hellere ikke en lovpligtearbejdsskade forsikring 

hvad skal jeg gøre har kontakt rigtige mange forsikringsselskaber 

udover tryg og de er sku alt for dyre 

mit gæt er at forsikringsselskaber må have en eller anden pligt til at tegne den lovpligtige arbejdsskadeforsikring og jeg fatter slet ikke de kan sige nej.

Henvend dig ellers til arbejdsskadestyrelsen som idag hedder arbejdsmarkedets erhvervsforsikring 20 60 00 eller send en e-mail til aes@aes.dk så bør de kunne sige hvad du gør med den forsikring

Så er der bilen og løsøret som nok kan være sværere og hvor du kan være nødt til at tage Tryg hvis de er dem der vil byde ind. Det er jo også vanskeligt for dig at vide, om de er alt for dyre, hvis de er de eneste. Det kan godt tænkes at pizzarier kan have en skidt historik i forsikringssammenhæng, men jeg aner det ikke

Du kunne også have problem/få problem med erhvervskonto i banken, som du skal se at få på plads hvis det ikke er fixet - evt overtag samme som tidl

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)