Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skatterådgivning søges iforb. med løn eller commission fra udenlandsk virksomhed.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Det vil glæde mig meget, hvis der er en venlig sjæl her i forummet der vil dele sine skatte-erfaringer med mig. 

Du får løn eller commission fra en udenlandsk virksomhed - gerne fra et ikke-EU land. 
Du bor i Danmark, og betaler skat i Danmark.
Du har personlige erfaringer med fordele/ulemper ved B-skat Vs. firmaskat.

Jeg har søgt rådgivning hos diverse revisorer, men det var mere vildledning end vejledning. Søger derfor nu personlige erfaringer. 

Hvis du findes, og har lyst til at rådgive mig, så sender jeg gerne nogle gode flasker vin for ulejlighed. 

Send evt. kontaktoplysninger til mig. 

Mvh

Finn Nielsen
fln@it.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er som sådan ikke forskel på personlig skat og firmaskat - hvis ikke du betaler topskat, hvor brug af firma og VSO eller selskab kan bruges (ville foreslå VSO i dit fald) Jeg forstår nok ikke helt at en god revisor ikke kan rådgive ud fra det helt konkrete - langt bedre end erfaring her som ofte vil kunne bygge på myter og nogen der ikke nødvendigvis gør det korrekt. Det kræver jo viden om hvad du evt har af udgifter - er det en momspligtig ydelse du så sælger som firma - må du så have momsfradrag for evt udgifter eller er det bare lønmodtager arbejde i virkeligheden osv

Hvis du går til et ordentligt revisions selskab så skal du kunne få rådgivning der kan anvendes og ikke vildledning :) 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)