Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Opstart af lager og pakkecenter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg ved ikke om det er det rette sted jeg henvender mig. Men jeg har i tankerne at starte op som bi erhverv, med et lager/pakke center hvor jeg pakker og afsender varer for andre virksomheder. Altså at jeg har et lager fysisk i mine lokaler. Men jeg syntes ikke at jeg kan finde nogle data eller info omkring, hvordan jeg skal starte op. Altså hvordan jeg for annonceret og  kommer i kontakt med firmaer der mangler en sådan service. Og hvad det ellers lige vil kræve.

På forhånd tak.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en der jævnligt går med tanker om webshop, og er begyndt at erkende at det vil være en fordel med et lager hvor andre pakker og sender osv. Især når det vil skulle starts op ved siden af arbejde. Det der bekymrer mig I det du skriver er at du tænker det skal være bi-erhverv. Det er jo netop derfor jeg synes det er en fordel at få det lavet ude I byen, fordi man så ikke skal være til stede når der er leveringer osv. Så hvad mener du med bi-erhverv?

 

 

Tilmeldt 10. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hans.

Det jeg tænker når jeg siger bi-erhverv, er at det er tanken at det er noget jeg gør når jeg kommer hjem efter arbejde. Jeg arbejder til tider 7-15, men har også perioder hvor jeg arbejder 8-13. Så har en masse tid der. Og i forhold til tidspunktet at pakke på, vil det i nogle tilfælde gøre at kunderne kan få deres varer en dag hurtigere. Da man ikke stopper med at pakke midt på eftermiddagen, men at det er der man starter op.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det handler jo ikke kun om at pakke sent på dagen. Det handler jo også om hvornår Post Danmark, GLS eller hvem du vil sende med, kan afhente hos dig. 

Derudover hvordan så når varer bliver leveret til dig? Hvis et firma der bruger dig som lagerhotel er det jo også fordi at så skal der kunne komme varer hele dagen, hvis man har 10 forskellige leverandører, eller endnu flere, dur det jo ikke at de ikke bare kan sendes med diverse fragtmænd hvis der først er nogen sidst på dagen. Hvordan vil du så få varer leveret? 

Der er flere ting i det der i mine øjne ikke rigtig harmonerer med et bi-erhverv. Men det kan da godt være du har løsninger på det :) 

MVH
Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)