Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde metalplader engros

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Håber nogen kan hjælpe mig videre, jeg søger plader i målene 20x30 cm og 30x40 cm i et metalmateriale som er magetisk, til en god billig pris.

(de behøver ikke være særlig tykke)

Vi håber at kunne finde et sted, hvor vi kan opbygge et fremtidigt samarbejde, da der på sigt skal bruges flere.

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Fra  Wiis Import Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

hvor mange skal i bruge af hver

venlig hilsen

Michael

import og produktion af varer fra Asien, med særlig fokus på Kina og Filippinerne. www.wiisimport.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du skulle lidt mere specifik med hvad det er for en type metal du søger, skal pladen være overfladebehandlet, tykkelse er jo meget relevant for både pris og vægt.

hvad men at prøve en smed eller  en metal grossist  

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste isoleringsfirmaer med eget værksted kan levere dette.

Da de jo ofte arbejder med tyndt metal af diverse metalarter.

Og det vil være hurtigt for dem at klippe og evt., bukke kanterne ind, sådan du ikke får skarpe kanter.

Nu er jeg selv isolatør, så vil ikke nævne nogle bestemte firmaer, da jeg har arbejdet hos flere forskellige, men søg på Google eller send en privat besked. Så kan jeg sende nogle forskellige kontakt oplysninger, både de steder jeg har arbejdet og andre, som jeg ved kan fremstille, og så du kan selv henvende dig til dem, og forhøre dig omkring prisen på dine specifikke mål og hvilke metalarter der vil passe dit projekt bedst.

mvh Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Højest sandsynligt så vil et isoleringsfirma være billigst, da tynd metal oftest kommer i en coil (stor rulle) og man klipper ud efter behov.

Men som Ravn nævnte, så kommer det også an på hvordan overfladen skal være behandlet.

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig med en pris, mod at du sender lidt flere oplysninger om pladerne

Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 4
Fra  KT STÅLINDUSTRI A/S Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi kan laserskærer plader i alle metaller præcis på de mål du ønsker. Laserskæring er super hurtigt og prisvenlig proces fra 1 stk. op til meget store stykantal

Skriv eller ring til mig så får du et tilbud i løbet af en time på de stykantal som er relevante for dig. Vi er er lagerførende i mange typer metal og kan få stort set alt fra dag til dag. 

Mvh Tobias

KT Stålindustri

Mobil: 51847064

E-mail: tvt@ktstaal.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)