Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varevogn Leasing/leje uden depositum ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

okay jeg takker for din info.

Jeg vil så ringe med opsøgende istedet og sende brev eller mail efterfølgende.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 17:07

Jeg er heller ikke sikker på at det er lovligt at ringe ud men lad nu det ligge.

Du skal passe på hvis du leaser en bil med for lav udbetaling (engangsydelse). Leasing er jo en form for finansiering og  du kommer til at betale de penge efterfølgende og mere til. Nu ved jeg godt at du driver et transportfirma og at bilen bare skal køre dag efter dag, men hvorfor ikke købe en brugt varevogn, og så efterfølgende skifte ud når indtjeningen er til det ?  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:13

Skattekonsulenterne:

Jeg er heller ikke sikker på at det er lovligt at ringe ud men lad nu det ligge.

Kunne ikke helt lade det ligge Wink

Så længe det er B2B må man ringe alt det man har lyst til - Så længe man overholder reglerne for de markedsføringsbeskyttede virksomheder. 

Ved B2C er reglerne meget strenge omkring hvad man må ringe om (næsten intet) 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 18:16

hej friis..

jeg skal bruge en varevogn også, og skal kun bruge den i sommer perioden (maj til oktober)

Hvordan har du lejet din, altså hva var betingelserne? min 2 måneder eller 7 måneder og hvad kan bedst betale sig.. hvis jeg ringer til dem tror jeg bare de vil lave noget mer salg... så vil da gerne have nogle råd nu du er kunde der..

Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:27

ang kunder så skal skal man være heldig for at få noget at køre med jeg har nok at køre med kig nu men man ved ikke hvad der sker om en måneden 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)