Træerne vokser ikke ind i himlen - Jeg tvivler på at du kan finde et leasingfirma der ikke tager noget i oprettelse/udbetaling og samtidig vil lease ud til folk der er registreret i RKI.
Da jeg gerne ville have en bil mere på sigt ville jeg også gerne have en der starter med en lav udbetaling, da jeg jo også skal købe noget der skal ind i den.
Nej jeg er udlejer af Jukebox, slushice, popcorn, karoke, sumo bryder sæt og snart hoppeborg, og det kniber snart med at have det hele af en gang.
Desuden overvejer jeg om jeg skal få en fragt forsikring og begynde at flytte lidt gods, jeg er dog ikke imponeret over de priser som der give for at flytte gods.
Jeg ringer til dig ved lejlighed, da jeg godt vil høre lidt mere om hvordan du skaffer kunder ud over her.
jeg startede som ansat chauffør ved GLS hvor jeg så har fået lidt kunder igennem det og ellers har jeg sendt mail ud til virsomheder hvorefter jeg har ringet til dem.
jeg har desværre også selv for lidt at køre med så søger mere gods. Grunden til jeg vil leae en bil er da en del kunder efterlyser lift som jeg desværre ikke har pt.
Du må også gerne sende mails til dine kunder, men ikke bruge mails til opsøgende salg, det går under markedsføringslovens paragraf omkring spam, ligesom fax ryger i samme kategori.
Så den eneste gangbare vej er almindelig brevpost eller telefonisk kontakt (Hvor man så kan spørge om lov til at kontakte virksomheden med mere information pr mail)
Grunden til at reglerne omkring mail er anderledes end telefon og post, er at det er nærmest gratis at sende 1 mio mails ud, hvorimod telefon og post koster afsenderen penge, og derfor formodes at blive anvendt mindre belastende.
Man kan jo blot se hvor stor en belastning spam er blevet nu om dage.