Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor søger vi investor/samarbejdspartner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Vi er tre gutter, der har tegnet og udviklet et helt genialt produkt. Vi har haft prototypen med på messe for nylig og oplevede stor interesse.

Vi står nu overfor at skulle lægge en bestilling og kaste os ud i markedsføring og er kommet lidt til kort. Både økonomisk og vidensmæssigt.

Hvor ville i anbefale os at søge hjælp/investor/samarbejdspartner? Vi er helt klar over at der er en mulighed herinde, men findes der andre steder?

Vores produkt er indenfor teknik og miljø.

Dbh og på forhånd tak

Qurias

/Mads

Tilmeldt 21. Feb 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Der er jo rigtigt mange veje at gå, når man søger investor og/eller samarbejdspartner, og for at give et godt svar på hvilke muligheder der er lokalt og måske nationalt for netop jer, kræver det man har lidt mere kendskab til både produkt, virksomhed og team end man måske kan få af et enkelt indlæg på Amino, men skal selvfølgelig ikke sige om andre måske vil byde ind 👍

Så min anbefaling vil helt klart være at tage fat i jeres lokale væksthus, da de har fingeren på pulsen i forhold til lokale og regionale initiativer, samt de måske ved hvilke ildsjæle i området som kunne være interessante for jer at tage en snak med ud fra jeres behov..

Håber det giver mening, i stedet for at nævne forskellige fonde osv, som måske ikke er rette for netop jer eller virksomheden.

Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input, det vil jeg da undersøge :-)

Tilmeldt 11. Dec 17
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kan jeg få dig til at smide en mail på zkan@live.dk

Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ozkan

Jeg har sendt en mail

Mvh

Mads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)