Det lyder måske lidt hårdt det her.. men det er altså en OM'er, siden ligner noget som er blevet lavet af en 12 årig skoleelev anno 1996 og er slet ikke tidssvarende. Derfor må jeg gå ud fra at du har lavet den selv. Jeg syntes derfor at du alvorligt skal overveje at købe et cms med unikt design hos et eller andet firma. For du har ikke everne til at lave det her selv. Du vil med siden som den er nu ikke kunne holde besøgende på siden i mere end 2 sekunder så er de smuttet igen.
Jeg er ked af at komme med samme bedømmelse - det er en OMMER ...... det hele ..... jeg er ked af det. Det vil ikke give mening at bedømme enkelte dele af din hjemmeside. En hjemmeside er efter mine tanker som et maleri ...... alle elementerne skal spille sammen på den rigtige måde. Farver, former og placeringer skal være nøje afstemt efter hinanden.
Nogenlunde ok, ja ser du nu er vi ved at være der... lol...
Godt jeg har rettet lidt på siden og fjernet de øverste billeder. Billederne var jeg ellers glad for, fordi de giver kunden af et billede af hvad stedet handler om.
Hvad siger i så til det her forslag. Baggrunden er hvid i stedet for grå. Nogle af logoerne er fjernet, og noget af teksten er gjort mindre.
STORMFLODSSIKRING.DK - Udstyr og
løsninger til sikring af bygninger mod oversvømmelse og
stormflod.
I IE står det oven på i FF står det sådan cirka nedenunder. Hvor skal det stå?
Siden er opbygget i rammer .... der er absolut intet der begrunder en opbygning med rammer ... jo hvis man sidder fast i en tidslomme!
Der er over 30 programeringsfejl på din forside
Dine advarsels trekanter er billeder på 581 x 561 som du scalere ned via kode .... det kan aldrig betale sig - 1. det er grimt 2. din side bliver langsom
Din navigations tekst står skævt i forhold til den lille sort/hvide trekant
....... og meget meget mere!
Undskyld hvis jeg lyder for hård. Du må bestem ikke miste lysten til at arbejde videre med siden. Så længe man har en hobby skal man hygge og lege. Vi har alle lavet den side som du sidder med nu! .... jeg har ;)
Når man er prof. ser man meget mere en en dødelig som jeg gør. Jeg aner ikke hvad IE og FF er, men send mig en pris på at lave den side for mig, for jeg kæmper meget med hvad web-edit kan. Jeg kan lave det hele meget pænere i et word og paint...lol... Jeg er vant til at arbejde med autocad, og hvis jeg kunne lave hjemmesiden med et program som det, ville det være 1000 gange nemmere.
Web-edit er så primitivt syntes jeg. Jeg kan ikke rette teksten op og den kører konsekvent med dobbelt linieafstand. Jeg er nød til at importere tekst fra word for at få den enkelte linie afstand, og jeg er ved at blive sindsyg af det...
Men send mig en mail med en ca pris på en side som jeg kan selv kan udfylde tekst og rette i senere.