Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad nu?salg af produkter via esport

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aminoer!

Jeg er første gangs iværksætter og har mine nye webshop klar www.esport4u.dk  og ville høre hvad i synes :)

Grundlaget bag åbningen af min shop er at jeg selv længe har spillet og trænet på topplan i danmark og udlandet så jeg har et rigtig stort netværk inden for esport.

Hvad kan jeg bedre end de andre
1. Min primær strategi = hurtig levering, jeg kan levere varen dagen efter såfremt der er bestilt inden kl 18. det betyder jeg tit kan levere på under 24 timer.
2. Priser: det er umulig i vores branche at blive de billigste på alle vare på nettet når jeg er en lille fisk med minimalt lager
3. Viden om esport: alle der er inde omkring denne webshop har en dyb viden i esport og hvilke produkter der er populære i hver branhce. Det giver os en rigtig stærk og proffesionel support.


men hvad nu?
alt har jeg lavet selv, uden nogen form for erfaring og det har ramt synes jeg selv kvaliteten en smule, men har gjort at min kapital er sund.

hvad siger alle de erfarne virksomheds startere på dette forum jeg skal nu?
jeg arbejder rigtig hårdt på at udvide mit sortiment og indsætter pt omkring 25-40 nye produkter om dagen lige pt.
Min hjemmeside har stadigvæk fejl og i må meget gerne nævne dem så jeg kan få dem skrevet ned, men alting tager tid som første gangs hjemmeside opsætter :)


Mvh
Mads Søbye Madsen
Esport4u

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside er alt andet end brugervenlig.

Den eneste måde gennem f.eks din menu, at komme ind på produkter, er ved at trykke på "shop", men det er bare ikke nok.

Se hvordan dine konkurrenter gør det, fordi din hjemmeside halter langt bagefter.

Det er et af de værste markeder overhovedet, som du er kommet ind på. Konkurrencen er benhård, og det kommer til at blive en kæmpe kamp for dig. Uden tvivl. 

At være hurtigere på levering er fint, problemet er bare at især indenfor denne industri, så tjekker folk priserne ALLE steder, og folk går mere op i at sparer 100kr, end at få sin computer 2 dage tidligere.

Men f.eks "min konto" skal klart fjernes fra menuen - Der er ingen der kommer til at bruge den. I hvertfald ikke før at du rent faktisk har kunder. Og så skal der tilføjes alt fra skærme, og computere til grafikkort og CPU'er i menuen, nok i forbindelse med en mega menu.

Jeg kender ejeren af Sharkgaming, og selv Sharkgaming som har ry for at være overpriced, tjener utrolig lidt på computere.

Det er måske ondt og forkert at sige til en iværksætter med blod på tanden, men jeg synes virkelig du bør overveje branchen endnu engang inden at du brænder fingerne.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)
Branchen bliver uændret 100% det er slet ikke den form for viden jeg leder efter da jeg selv har undersøgt markedet godt og med de midler og evner jeg har tilgængelig er det en god mulighed.

Hjemmesiden arbejder jeg pt på en forside som er meget mere velkommen og nydelig. men ja det er første gang jeg har lavet en hjemmesidde og jeg lære hver dag.
flere muligheder for at komme ind til butikken skulle gerne komme der på :)

ang. min konto, mener du så bare at den kun skal vises under checkout? så man får muligheden for at logge ind under checkout?


Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Sbye:

Tak for svaret :)
Branchen bliver uændret 100% det er slet ikke den form for viden jeg leder efter da jeg selv har undersøgt markedet godt og med de midler og evner jeg har tilgængelig er det en god mulighed.

Hjemmesiden arbejder jeg pt på en forside som er meget mere velkommen og nydelig. men ja det er første gang jeg har lavet en hjemmesidde og jeg lære hver dag.
flere muligheder for at komme ind til butikken skulle gerne komme der på :)

ang. min konto, mener du så bare at den kun skal vises under checkout? så man får muligheden for at logge ind under checkout?

Hvis du VIL have den, så smid den ned i footeren eller noget.

Der er ingen der bruger den funktion. Der er ingen som gider at lave en bruger for at kunne få lov til at købe fra dig. Hvorfor ville folk gå ind og tjekke deres konto?

Og nu siger du at "med de midler og evner du har tilgængelig, så er det en god mulighed", nu ved jeg ikke noget om dine evner, men dine midler er vel ikke alt for store, hvis du ikke kan hyre en til at lave en hjemmeside for dig? Gamers er vant til at hjemmesiderne står knivskarpe, og er godt udført. 

Jeg har lige spurgt et par gutter fra TeamSpeak, og de sagde alle sammen at hjemmesiden var uoverskuelig, og de langt hellere ville tjekke Pricerunner eller Komplett. Og det er her probleemt ligger.

Sharkgaming f.eks var klar med en knivskarp hjemmeside fra første dag, og mig bekendt er det stadigvæk samme hjemmeside som dengang. 

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har skrevet det ned og kommer nok til at rykke min konto :)

resten ved jeg ikke hvad jeg skal svare ti, det er ikke noget jeg kan bruge til så meget jeg ønsker viden til at komme frem ad ;)

tak for rådet det vil blive brugt :)

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Elendigt website, dårlige beskrivelser, dårlige formuleringer dårlige oversættelser, manglende oversættelser.

Priserne lader til at være 20-40% højere end billigste leverandør på pricerunner, i alt fald på de 5 random vare jeg testede.

Du fabler om dag til dag levering ? det har proshop og en lang række andre lige så som er længder billigere end dig ? 

Hvad skulle det hjælpe jer og jeres kunder at i ved hvad der er in ? det tror du ikke at alle de andre også gør ? i er blot en lille tomands fisk med overpriser i skal finde noget der er kun for jer, sorry to say i har ikke en chance med det der setup alt skriger væk af scam sorry to say, med så dårligt opsat site.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sunbao:

Elendigt website, dårlige beskrivelser, dårlige formuleringer dårlige oversættelser, manglende oversættelser.

Priserne lader til at være 20-40% højere end billigste leverandør på pricerunner, i alt fald på de 5 random vare jeg testede.

Du fabler om dag til dag levering ? det har proshop og en lang række andre lige så som er længder billigere end dig ? 

Hvad skulle det hjælpe jer og jeres kunder at i ved hvad der er in ? det tror du ikke at alle de andre også gør ? i er blot en lille tomands fisk med overpriser i skal finde noget der er kun for jer, sorry to say i har ikke en chance med det der setup alt skriger væk af scam sorry to say, med så dårligt opsat site.

Jeg overvejede at skrive noget lignende, fordi det egenligt var mine tanker, prøvede bare at holde det nede på jorden.

Men du har 100% ret. 

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg vil undlade at gentage de andre gutter (for de har desværre ret), men i stedet vil jeg give dig et godt råd.

Hvis du vil få succes med din forretning, uanset om du sælger gaming udstyr eller blomsterkrukker, så er det vigtigt, at du ser din forretning fra dine kunders synspunkt. Dine kunder ser ikke igennem fingre med, at du ikke havde kompetencerne til at gå i luften med en skarpere webshop. Du bliver vurderet på lige med dine konkurrenter og her er det ret væsentligt, at du er selvkritisk fremfor at sige til dig selv, at det er godt nok fordi du ikke kan gøre det bedre.

Din ordrebekræftelse overholder desuden ikke gældende lovgivning. Du skal vedhæfte eller indsætte handelsbetingelserne og en fortrydelsesblanket.

På forsiden har du et felt med teksten "spar penge". Hvordan skal det forståes helt lavpraktisk?

"Hovedkontor"? 

https://www.esport4u.dk/om-os/ - Der er godt nok langt ned til "Hvorfor os?".

Overvej et mere simpelt og stilrent logo.

Som det tidligere er nævnt, er det simpelthen ikke tilstrækkeligt. Du har en hjemmeside, som også lige har en webshop. Det bør bare være en webshop.

Held og lykke med projektet! :) 


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen 

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian tak for det konstruktive svar!

der er helt sikkert en masse der skal laves endnu, og jeg har på intet tidspunkt nævnt jeg følte jeg var færdig :)
jeg leder efter råd fra venlige mennesker som jeg kan lære en ting eller to fra.

det er helt fint at sige det samme som de andre, din fremgangs måde er dog meget bedre og mere konstruktiv hvilket gør man kan få noget ud af det ^^

Hnadelsbetingelser skal du vinge af og acceptere inden du godkender din ordre. de er udfærdiget efter skat's egen skabalon så er lidt i tvivl om hvad du mener med det.

Hvis vi ingen fysisk butik har, hvordan vil du så kalde vores lager/ derfra vi køre butikken?, vi har valgt at kalde det vores hovedkontor, men er da åben for ideer.

Jeg har idag hyret et professionel firma til at udfærdige en helt ny side, da jeg må indrømme jeg ikke selv vil kunne udføre det i høj nok kvalitet.

Tusind tak for dine råd du får et +1 herfra


Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sbye:

Hej Kristian tak for det konstruktive svar!

der er helt sikkert en masse der skal laves endnu, og jeg har på intet tidspunkt nævnt jeg følte jeg var færdig :)
jeg leder efter råd fra venlige mennesker som jeg kan lære en ting eller to fra.

det er helt fint at sige det samme som de andre, din fremgangs måde er dog meget bedre og mere konstruktiv hvilket gør man kan få noget ud af det ^^

Hnadelsbetingelser skal du vinge af og acceptere inden du godkender din ordre. de er udfærdiget efter skat's egen skabalon så er lidt i tvivl om hvad du mener med det.

Hvis vi ingen fysisk butik har, hvordan vil du så kalde vores lager/ derfra vi køre butikken?, vi har valgt at kalde det vores hovedkontor, men er da åben for ideer.

Jeg har idag hyret et professionel firma til at udfærdige en helt ny side, da jeg må indrømme jeg ikke selv vil kunne udføre det i høj nok kvalitet.

Tusind tak for dine råd du får et +1 herfra


Er fristet til at sige tak for lort, fordi jeg følte faktisk at jeg var konstruktiv i min kritik. Ham som kommenterede efter mig var langt grovere, og var egenligt det jeg ville have skrevet i første omgang, men jeg omformulerede det.

Og det er ligegyldigt om man skal vinge handelsbetingelserne af eller ej. Loven siger at de skal vedhæftes/stå som tekst i ordrebekræftelsen.

Og hovedkontor får jer til at lyde som noget I ikke er, hvilket I ender med at miste kunder på når de indser det.

Jeg havde personligt blot skrevet "adresse", der er vel ikke så meget andet i det. Derudover havde jeg nok nævnt at man kan besøge kontoret efter aftale på tlf XXX, bare for at yde god service.

Og nu kan jeg se du ikke har brugt Amino freelancer, hvilket vel også er fint nok, men jeg håber da at du har undersøgt firmaet du har bestilt ved.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)