Mange tak, Niels.
Meget brugbart fif. Tak for det.
Jeg har søgt på google og fundet denne underlige beskrivelse.
Har du noget bud på hvad det skyldes?
Som jeg skrev, viser Google ikke altid den titel og/eller meta beskrivelse, som du har lavet.
Og endnu et bevis på, at Googles bot dels ikke kan læse præcist, og dels ikke er intelligent.
Teksten på siden underbygger ikke i tilstrækkelig grad, hvad "samtaleterapi" går ud på. Og så har siden ingen troværdighed.
Under en overskrift "Samtaleterapi" skal du lave en semantisk beskrivelse af, hvad det er. En semantisk beskrivelse indeholder ord/termer, som underbygger nøgleordet i overskriften.
Hvis overskriften havde været "Brugte biler", ville det være naturligt at skrive noget om garanti, reklamationsret, overholdt service, bilens alder og km, stand, km/l, finansiering, forsikring etc.
Med lidt kunstig intelligens vil Google bot'en være i stand til at vurdere, om teksten underbygger nøgleordet i overskriften. Men den vil f.eks. ikke være i stand til at vurdere, om det hele er en stor løgn
.
Derfor bør en landingsside indeholde min. 300 - og gerne 500+, ord i en relevant semantisk beskrivelse. Ikke nødvendigvis for at alle brugere skal læse det, men for at bot'en kan skabe et indtryk af indholdet.
Hvis brugernes tid på siden svarer til mængden af tekst, og/eller de samtidig klikker videre på siden, vil det hver gang være med til at øge troværdigheden. Og omvendt, hvis de efter få sekunder forlader siden, og går videre med et andet søgeresultat.
Håber ikke at det blev for langhåret