Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinklub Danmark søger dropshipper-sælger m.v.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vinklub Danmark var tænkt som en butik med salg af kvalitetsvin til outletpriser. Kun med åbent fredag eftermiddag og lørdag formiddag, men min partner fik nyt job og har ikke tid til at stå i butikken. Butikken er derfor lukket og lige nu kører vi med en elendig webshop for at få solgt lageret.

Jeg kunne dog godt tænke mig stadig at handle med vin, så hvis du kan se dig selv som dropshipper eller vil sælge til venner, familie, virksomheder, fester m.v., så er det måske dig jeg søger. Jeg har et lager med vin og du har lysten og evnerne til at sælge, enten på nettet eller i lokalområdet.

Du behøver bestemt ikke at være vinnørd, men hvis du kan lide et godt glas vin, så vil det være en fordel.

Du bliver fuldstændig selvstændig. Jeg stiller min vinbeholdning til din rådighed, så du får god kvalitetsvin meget billigt. Hvor meget du sælger bliver op til dig.

Jeg håber at høre fra dig.

Vh. Jan

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Kan du sende en mail til kontakt@jacobhinze.dk, med informationer omkring priser, fragt og alt andet.

Mvh
Jacob Hinze

Tilmeldt 23. Nov 16
Indlæg ialt: 29
Fra  Meier Solutions IvS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

System og Appudvikling i Holstebro - Meier Solutions

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan
Det lyder godt. Jeg har lige nogle ting her jeg skal have styr på først, men jeg gemmer din besked.
Tak for henvendelsen.
Vh. Jan

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob
Tak for henvendelsen.
Jeg vil gerne høre lidt om dig og hvordan du tænker, at du evt. vil sælge vinen.
Jeg har fået en del henvendelser, som har forskellige tanker om hvordan de vil sælge. Jeg kan desværre ikke sælge til alle, så jeg må vælge nogle gode ideer ud.
Vh. Jan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)