Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstil - den rette leverandør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er i gang med at starte eget tøjmærke. Derfor søger jeg den/ de rette leverandører. Det er meget vigtigt at tøjet er miljøbevidst, af god kvalitet og kan holde til mange vaske. Jeg har mine egne designs, som jeg skal have lavet - det skal derfor IKKE bare være en hvid t-shirt med tryk. Det er desuden vigtigt, at der ikke er for mange mellemmænd; jeg vil gerne selv være tæt knyttet på producenten, så man let kan forklare sine idéer mht til design/ lave de rigtige snit, farvesammensætning, typer af stof osv. Tøjet bliver et mix af casual/ sport til både mænd og kvinder.

Vil være rigtig taknemmelig, hvis nogen kan hjælpe mig med dette.

Hvis man ydermere vil være samarbejdspartner og vil høre mere om projektet og de fremtidige planer, så skriv endelig. Jeg har meget at fortælle.'

Mvh Andreas

Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Pre production alstrup Pattern Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Måske har dette din interesse?

Jeg er tøjproducent og har min egen familieejet fabrik i Kairo. Vores firma holder til i Nordsjælland og vi hjælper en del danske firmaer med deres produktion.

Hvis dette har din interesse er du mere end velkommen til at kontakte mig på helene@loveyourtwist.com

Du er også mere end velkommen til at besøg vores hjemmeside www.loveyourtwist.com her kan du læse mere om os

God aften

Helene Springborg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)