Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed start hjemmeside ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg leger lidt med tanken om at starte en virksomhed med tilbehør og reservedele til biler.

men helt inden jeg går igang med at lave en theme og opbygge et system til min hjemmeside, så skal jeg bruge en nummerplade søgefunktion.

mit spøgsmål går ud på.

kunne jeg bruge Prestashop og intregere et nummerplade søgefunktion på det. 

Skal jeg selv code et system der passer til ens hjemmeside system

eller findes der  E-commerce systermer der allerede har lavet et brugbart plugin

og vil i råde mig til et andet system end Prestashop?

på forhånd tak

mvh Patrick Hansen

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 46
Fra  Bourbon Beans I/S Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok forsøge mig med wordpress hvis jeg var dig, der kan du højst sandsynligt finde et gratis plugin på det du leder efter :-)

Prøv wordpress + woocommerce og se om det kan virke for dig, jeg ved dog ikke om der er lige præcis en nummerplade søgefunktion.

Jeg har lavet vores webshop på denne måde: bourbonbeans.dk

Mvh. Martin

Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Jeg har netop lavet en webshop til autodele. Lavet i WooCommerce og WP, og det spiller super godt. Nummerplade opslag er ikke kompliceret, skal det være til skat, trafikstyrelsen eller...

Skriv hvis du vil se den shop jeg netop har lavet.

Mvh

Jakob

Tilmeldt 25. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

ville meget gerne se en shop.

nej det skulle ikke være direkte til skat bare model typer så jeg kunne pleje modelanpasset produkter på biler.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

vuze:
Hej, jeg leger lidt med tanken om at starte en virksomhed med tilbehør og reservedele til biler.

Hej

Har du faaet aftaler paa plads mht reservedele fra leverandøre etc paa plads ? Ville maaske være værd at starte der hvis ikke, inden at du begynder at bruge tid og penge paa en webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)