|
Takker Jens Vi skal lave en 6 grupper i dette tilfælde tror jeg, kan være jeg giver dig et kald hvis jeg har spørgsmål. |
Hej Jens
Er det korrekt at man ikke kan handle i flere afdelingen til en indkøbskurv?
Debat
|
Takker Jens Vi skal lave en 6 grupper i dette tilfælde tror jeg, kan være jeg giver dig et kald hvis jeg har spørgsmål. |
|
Hej Jens Er det korrekt at man ikke kan handle i flere afdelingen til en indkøbskurv? |
|
Hej Ramus... Ja det er korrekt, det er det jeg håber lidt på at de ændrer når der kommer den nye opdatering. Men omvendt, hvor mange vil i dit tilfælge både købe telefoner med og uden abonnement ??? Jens K |
De venligste hilsner Jens Kristoffersen
Det har du sikkert ret i, men opsætningen med forskellige sprog forudsætter, at kunden ved, hvad han vil have, og ikke skifter mening undervejs. Og kunders veje er ofte uransaglige. Så jeg ville stadig vælge grupper - fx telefoner med abonnement, og under hver telefon ville jeg oprette relaterende produkt til den samme telefon uden abonnement. Brugen af sprog forudsætter, at kunden ved, hvad han vil have. Hvis du bruger sprog, skal du ind på hvert enkelt 'sprog' for at ekspedere ordrer. Venlig hilsen |
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
|
Nu er Netget kun et eksempel på selve måden at gøre det på, men tanken er god nok. Den kunde jeg arbejder med har en række forskellige produktgrupper, som ikke som sådan har noget med hinanden at gøre og vi modtager idag ingen ordrer på tværs af grupperne i forvejen. Hvis du har en shop med mange produkter, der henvender sig til forskellige grupper, kan den virke meget kaotisk hvis det hele ligger i en shop. Segmentering er en af de helt store buzz words indenfor marketing og et uundværligt værktøj hvis du skal gøre dette ordentligt. Du kan med sprog også skrive forskellige tekster til forskellige typer kunder f.eks. erhvervskunder har måske en meget anden indgangsvinkel til at købe et produkt end en privat har. Nej du er forkert på den med ekspederingen, det er kun hvis du er under produkt oprettelse/redigering du kan vælge forskellige sprog. Alle ordrene kommer ind i samme ordrestatus. |
|
Du har fuldstændig ret !!! En anden ting der også er godt, er at du kan tilrette markedsføringen på de enkelte sider. |
De venligste hilsner Jens Kristoffersen
|
|
Såvidt jeg kan se, kan man sagtens lægge varer i indkøbskurv fra hver "afdeling", ihvertfald hos getnet. |
|
Ja, men har hørt rygter om at Netget er en special løsning, leveret af Scannet i tidernes morgen. Derfor den kan det |
|
Netget har iøvrigt også forskellige farver/udseende under forskellige sprog (se f.eks. "Erhverv") Er der nogen der ved hvordan man laver det? Eller er det også noget hemmeligt Scannet fuskere? :-)
|