Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks Forældre Debat søger teknisk partner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du kreativt, og drømmer du om at arbejde i en start up, hvor du har stor indflydelse på videreudvikling af konceptet?

OM DANMARKS FORÆLDRE DEBAT (DFD):

DFD er pt. en enkeltmands IVS virksomhed med høje ambitioner for fremtiden. DFD blev udviklet og etableret i foråret 2017 og har indtil videre været en 100% nonprofit org.

DFD er et forum for forældre, som søger information og inspiration til hverdagens små som store udfordringer. DFD formidler viden gennem webinarer og har trods sin korte levetid allerede mange webinarer bag sig med kendte såvel som mindre kendte foredragsholdere.

I dag sendes webinarerne udelukkende på Facebook, men det er ambitionen at løfte det over til en hjemmeside, hvor der skal skabes rammer for nye, spændende webinarer. Udover webinarer er det også tanken, at der skal være plads til podcasts.  

DFD har i skrivende stund omkring 1500 følgere og det har på intet tidspunkt været svært at indgå aftaler med foredragsholdere om deltagelse i et webinar (eller debat som jeg kalder dem). Dette på trods af, at ingen har modtaget betaling for deltagelse.

OM DIG:

Det forventes, at du er uddannet webudvikler og kan lide at arbejde struktureret, målrettet og engageret. Det forventes, at du er med til at videreudvikle forretningskonceptet og er nytænkende og kreativ i forhold til udvikling af brugervenlig hjemmeside med webinar – og podcastløsning.  

Det forventes, at du har mulighed for at lægge en god portion tid og overskud i DFD.  

Det forventes naturligvis, at du kan fremvise en ren straffeatest, herunder også en børneattest.

KORT OM MIG:

Jeg hedder Ann-Louise, er gift, har 2 drenge og bor i hus på Amager. Jeg har i mange år arbejdet som sygeplejerske inden for cancerområdet, men har altså nu kastet mig ud i et nyt og spændende projekt, som ligger langt fra det, som jeg tidligere har arbejdet med. Alligevel er det legende let for mig at arbejde i dette felt, og jeg elsker at være her.

Når jeg arbejder, er jeg altid 100% engageret og målrettet. Intet er kommet til mig uden hårdt arbejde, hvorfor jeg allerede nu har en rigtig god fornemmelse af, hvor stort et arbejde der ligger bag at starte noget nyt op. Det kan egentlig siges meget kort: At være iværksætter er ikke for sarte sjæle og arbejdssky mennesker.

Af sind er jeg kreativ, nytænkende, empatisk og udstyret med en god portion humor, hvorfor jeg har let til smil, hvilket er vigtigt for mig at have med i mødet og arbejdet med andre mennesker.

Hvis du gerne vil høre nærmere, er du velkommen til at skrive til mig på dkforaeldre@outlook.com.

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Venlig hilsen

Ann-Louise Høj Jacobsen

Danmarks Forældre Debat

Sandkåsvej 7

2770 Kastrup

Mobil: 23454543

Mail: dkforaeldre@outlook.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)