Jeg søger pt lejlighed i Københavnstrup, men har lige et lille problem - $
Som universitetsstuderende har jeg jo ikke aaalt for mange penge at gøre godt med, men har fået at vide, at hvis jeg kan tjene yderligere 2000 kroner (udbetalt) om måneden, så skulle jeg kunne købe mig den lejlighed som jeg har i kikkerten.
Her kommer det gyldne spørgsmål så. Hvordan gør jeg det på en smart og spændende måde. Jeg kunne jo få mig et job på den lokale tankstation, en tøjbutik el.lign. Meeen det var da sjovere at tjene pengene selv på en eller anden facon. Men skal det være via handel over nettet, eget fejedrengsfirma eller hvad har i af gode råd?
Drop venligst "Plant et pengetræ", "prøv lotto" og "rul en gammel dame"
Dette er ikke gennemtænkt, men bare de første par idéer der poppede op i hovedt på mig, så tag dem for hvad de er...
Tilbyd privat rengøring, rengøring ved fraflytning m.v. er du skrap til elektronik, så kan du også kører ud og opsætte/indstille video, TV, afhjælpe computerproblemer Lufte hunde
Så ska du kun arbejde et par timer om måneden min ven:)
Eller bliv vicevært der hvor du får lejlighed, det kan være det giver nedslag i huslejen, ellers kan det være ejendommen er interesseret i at du laver noget forefaldende arbejde, det plejer efter min mening at være godt betalt ifht tidsforbrug.
Det ville være alletiders med et job hvori jeg kan bruge mine kompetencer fra studiet, men disse hænger desværre ikke på træerne, før man er færdig og står med diplomet i hånden :(
Jeg vil anbefale at du så læser korrektur på engelske tekster eller direkte oversætter tekster fra dansk til engelsk og omvendt. Der må være nogle iværksættere herinde der har brug for at formulere sig på perfekt engelsk fra tid til anden og det kunne da være en god måde at tjene lidt på det, du (sandsynligvis) godt kan lide at lave.