Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 17
Indlæg ialt: 11
Fra  Pi by MWH Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er en 14-årig knægt, som har lavet sit eget tøjmærke.

Hvis du har dit eget tøjmærke, skal du selvfølgelig også have en hjemmeside.

Jeg ville høre om der er nogle af jer, der ved hvor man kan lave sin egen hjemmeside?

Lige nu bruger jeg Wix.com, den er også udemærket. Jeg mangler bare noget, med mere POWER i.

Skal jeg beholde Wix.com?

Tak på forhånd.

Mvh PI by MWH.

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefale wordpress, da der findes tusindvis af plugins og temaer, som gør at du kan ave hjemmesiden nemt på den måde du ønsker. Ligeledes findes der plugins som hjælper med at give feedback så du kan sikre en god SEO

Hvis du også vil have en webshop kørende, så er woocommerence et tillæg til wordpress.

En af fordelene ved wordpress er at der er mange som anvender det. Hvis du har problemer med noget, så kan det ofte googles eller også er der nok en venlig sjæl herinde som kan give et svar.

Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

WP + woocommerce er genialt nemt enkelt at sætte op.

Men ønkser du bare en shop.
så er prestashop en genial gratis software.

det kræver du har styr på ftp + database opsætning (samme måde som installation af en wordpress side)

Haderslev Esport - Nextlevel Gaming

Tilmeldt 2. Jul 17
Indlæg ialt: 11
Fra  Pi by MWH Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen;)

Mvh PI by MWH.

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Smut hen på unoeuro.dk og bestil det billigste webhotel. Når det er på plads, så anvend deres 1-click-installation med Wordpress.

Voila, så er du klar. Herfra er det e-handelsopgaver du skal lære, og det er ikke dumt at prøve selv i starten. Med mindre din tøjforretning allerede er flyvende. så kan du selv starte webshoppen. Efter wordpress, skal du kigge på "WooCommerce", og senere betalingsgateways (til dankort mv), eks scanpay.dk, quickpay mfl.

Held og lykke !!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)